Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå kom jeg eeendelig inn, men det går treegt. Men jeg har lagret selvangivelsen tilfelle jeg ikke kommer inn igjen. Det er et utrolig tungvint opplegg, dette. De fleste som logger seg inn nå ser etter skatteoppgjøret. Så hvorfor kunne ikke det ligget som det første man ser ved innlogging? Isteden må man lete rundt og klikke seg videre flere steder før man endelig kommer til filen. Jeg trodde faktisk jeg var ett klikk unna å få det til i går kveld da jeg en kort stund hadde tilgang, men oppdaget nå at jeg var langt unna. Forbedringspotensialet er stort, ikke bare på serverkapasiteten, men på tilgangen til informasjon når man først kommer inn.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom endelig inn på altinn og fikk tilsendt minid passord. Skreve dette inn riktig, men fikk opp at passordet skulle inneholde 5 tegn (jeg skrev det nøyaktig som det stod i smsen jeg fikk... Men neida, nå er min bruker sperret i en time :(

Crap! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

for dere som ikke har huket av at dere kun vil ha på altinn.no -Den blir sendt i posten i dag med b-post. Dere kan også prøve minside.no også.

Jeg fikk min i posten i dag, så den må være sendt for noen dager siden?

AnonymBruker
Skrevet

HÆLVETTE!! >: Jeg fikk endelig logget inn også kommet inn på forsiden eller min side og når jeg trykket for å se på selvangivelsen min hvor mye jeg får eller må betale, så bruker den år og dag på å laste ned siden og den kommer jo ikke fram!! Og vips nå så står det at den altinn er utilgjengelig igjen.

Jeg er så forbanna nå at jeg klikker!! Venta så lenge og prøvd hundre ganger, men ikke en dritt, forbanna folka som lyver og sier de jobber på spreng og beklager dette. Det er BULLSHIT! Inkompetente amatør uforberedte løgnhalser hele gjengen!

"Vi beklager på det sterkeste" ja jøss! De kan ta den falske ubrukelige beklagelsen sin og stapppe den langt oppi sin egen "skatt" >:

• Liker 1
Skrevet (endret)

HÆLVETTE!! >: Jeg fikk endelig logget inn også kommet inn på forsiden eller min side og når jeg trykket for å se på selvangivelsen min hvor mye jeg får eller må betale, så bruker den år og dag på å laste ned siden og den kommer jo ikke fram!! Og vips nå så står det at den altinn er utilgjengelig igjen.

Jeg er så forbanna nå at jeg klikker!! Venta så lenge og prøvd hundre ganger, men ikke en dritt, forbanna folka som lyver og sier de jobber på spreng og beklager dette. Det er BULLSHIT! Inkompetente amatør uforberedte løgnhalser hele gjengen!

"Vi beklager på det sterkeste" ja jøss! De kan ta den falske ubrukelige beklagelsen sin og stapppe den langt oppi sin egen "skatt" >:

:kjefte: Akkurat det jeg skulle skrive.. Kom også til påloggingsside og da var det borte vekk igjen.

Altså - hva blir det nå.. 37 timer?

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

De sier også at det ikke er aktuelt å skifte leverandør, eller system, eller påloggingsmåte, eller, eller, eller... neida, alt funker jo så fint som det er :gjeiper:

Det de egentlig burde gjøre var å la svenskene overta hele greia, de klarte det jo fint med dobbelt så mange skattebetalere :)

Skrevet

Da har jeg endelig kommet inn. Får ikke baksmell!! Glad og fornøyd!!

Skrevet

Kom endelig inn :) Lykkelig!

Skrevet

Sånn var det til meg også istad. Syykt irriterende :angry:

Skrevet

Altinn?! ALTUT my ass.... :kjefte:

Hvor mange dager skal det ta før de fikser det?! BLÆÆÆÆ

AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Jeg lurer på hvor mange som føler det sånn? Selv har jeg fått papirutgaven, men det er jo morsomt at man faktisk får selvangivelsen raskere i posten enn man får den på nett. Det skulle vel helst vært omvendt? :klaske:

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med løsningen i år, og håper virkelig de forbedrer seg kraftig til neste år. Jeg kommer likevel ikke til å velge papirløsningen neste år heller, pga fare for ID-tyveri, samt at i kommunen jeg bor i tradisjonelt har vært trege med å få ut papirutgavene. Har alltid vært blant de siste som fikk den i posten, og sånn sett skilte ikke året seg ut nevneverdig :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har fått sms om selvangivelsen enda? Skulle de ikke sende ut det når altinn var i orden igjen? Eller sender de bare til de som ikke har vært inne og sett på selvangivelsen? Og hvordan vet de hvem som har fått lastet den ned og hvem ikke? I fjor kom det sms husker jeg, men da flere dager etter at jeg hadde sjekket den på nett...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mottok sms fredag i forrige uke, og sitter her å venter på at de 7 dagene skal utløpe slik at de sender avgårde selvangivelsen min i posten. Er spent på hvordan jeg kommer ut skattemessig.

Altinn ga jeg opp etter to døgn og 15-20 misslykkede forsøk på å logge inn. :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...