Gjest Moline Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Jeg skal på romantisk sex tur med en jeg hra truffet og da er mitt spørsmål... Jeg får mensen den dagen vi drar:(, og jeg går ikke på p-pillen.. Finnes det noe som kan stoppe mensen eller forsyven den??
Betty2 Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 mener ei venninne av meg nevnte noe om at hun tar en pille når hun drar til syden dersom mensen skal komme den uke ( det er ikke p-pille) hør med dem på apoteket, dersom der er en slik pille, finnes det nok der
Hinata Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Du må nok få resept på den pillen som Betty2 nevner
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 mener ei venninne av meg nevnte noe om at hun tar en pille når hun drar til syden dersom mensen skal komme den uke ( det er ikke p-pille) hør med dem på apoteket, dersom der er en slik pille, finnes det nok der Det finnes piller som utsetter mensen ja, men jeg tror de er reseptbelagt..
inguss Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Hvordan funker en slik pille? Er det kun en pille man tar? Eller tar man en pille for hver dag man vil utsette mensen, eller tar man en pille som hopper over mensen denne måneden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå