Gå til innhold

Dette tenner jeg på

Anbefalte innlegg

Gjest ...GURI
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i mange år. Vi har og har hatt et godt sexliv. Har åpen kommunikasjon, og snakker om det meste også fantasier. Utroskap er tabu, iallefall for meg. I det siste har vi hatt sex 2-3 ganger daglig. Jeg tenner voldsomt når jeg ber han fortelle hva han ville gjort hvis han elsket med andre enn meg. Blir kjempekåt....

Jeg ber han også å nevne navn. Han tenner naturligvis også voldsomt.

Er det andre som har lignende erfaringer? Jeg føler på ingen måte at jeg blir såret, hadde blitt flyforbannet hvis dette virkelig skjedde, altså hvis han knullet med henne han sier navnet på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov til å bruke fantasien vetu, når du ber om det så må du jammen tåle å høre det!

Gjest ...GURI
Skrevet

Klart jeg tåler det,ellers hadde jeg vel ikke fått den tenningen jeg får

Skrevet

Det ville ikke ha tent noe annet hos meg enn en grusom sjalusi ;)

Da ville jeg heller ha blitt tent om han hadde fortalt meg hva han ville ha gjort med meg ;)

Gjest Natasja
Skrevet

Dette er nok veldig vanlig. For alle andre enn de med sykelig sjalusi.

Har det på samme måten selv. I våre fantasier så bruker vi ikke å navngi noen spesielt, mer generell fantasi om at den ene av oss har sex med noen fremmed.

Vi har ymtet frampå om at vi en eller annen gang skal unne oss spenningen med å virkeliggjøre at det deltar en tredje. Men det haster ikke, vi vil vente til riktig person og riktig øyeblikk dukker opp.

Jada, vi har et flott forhold, er veldig glad i hverandre, trygge på hverandre, og syns det er spennende, trygt, og godt at vi kan dele en slik fantasi.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Dette er nok veldig vanlig. For alle andre enn de med sykelig sjalusi.

Har det på samme måten selv. I våre fantasier så bruker vi ikke å navngi noen spesielt, mer generell fantasi om at den ene av oss har sex med noen fremmed.

Vi har ymtet frampå om at vi en eller annen gang skal unne oss spenningen med å virkeliggjøre at det deltar en tredje. Men det haster ikke, vi vil vente til riktig person og riktig øyeblikk dukker opp.

Jada, vi har et flott forhold, er veldig glad i hverandre, trygge på hverandre, og syns det er spennende, trygt, og godt at vi kan dele en slik fantasi.

Å si at dette er vanlig for alle andre enn de som er sykelig sjalu blir vel drastisk for meg. jeg kunne aldri falt meg inn at min kjære skulle fortelle meg hva han ville gjort med andre enn med meg. Men jeg er langt i fra sykelig sjalu.

At noen tenner på det får være opp til dem, men ikke kom her å si at alle gjør det som ikke er sykelig sjalu.

Gjest Anonymous
Skrevet

Etter min mening er alle former for sjalusi sykelig. Jeg forstår ikke de som liksom skal normalisere slikt svineri.

Litt sjalusi, eller en del sjalusi, mye sjalusi, sykelig sjalusi? Hvor går grensen? Alle som har slike mekanismer i seg, bærer de samme mekanismene som har fått folk til å begå drap. Kan ikke si jeg syns det er noe særlig OK å normalisere med slike følelser.

Gjest .....Guri
Skrevet

Flott å høre at andre tenner på det samme som meg. Vi har også snakka om å virkeliggjøre fantasien, tror ikke jeg er moden for det på lang tid, om enn noen gang.

Skrevet

*sitter igjen med hakaslepp etter å ha lest hva Gjest mener om sjalusi :o ......*......

huffa meg ........... :-? :oops:

begynner å føle meg miserabel og mislykket jeg nå - for jeg hadde blitt sjalu !!! om han hadde snakket om navngitte jenter han tente på når vi hadde sex....... :oops: :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...