Gå til innhold

Frimodige damer

Fremhevede innlegg

Gjest Nellik
Skrevet

Jeg lurer på hva mannfolk synes om damer som snakker rått og direkte sexprat i dagliglivet, på jobben f.eks.

Blir litt misunnelig og irritert på disse og er redd mannfolka synes jeg er kjedelig. Jeg er jo like interessert i slike ting som andre men jeg har en sperre særlig om jeg er svak for en mann.

Det var en jeg var svak for som kom med et utsagn som virket til en oppfordring om litt dirty flørting men selv om jeg syntes han var hot så visste jeg ikke hva jeg skulle si. Håper ikke jeg blir upopulær pga dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er kvinne, men svarer uansett faen! ;)

Tror ikke du skal bekymre deg så mye for den biten. Mange menn vil gjerne at kjæresten skal være litt sluty hjemme! Slettes ikke alle som vil at dama skal gå å prate dirty til alle og enhver. Blir raskt oppfattet som vulgært og ufeminint. Men for all del, man trenger litt vulgære mennesker i hverdagen også. De er jo morsomme og blir raskt tatt imot som venn fordi de er lett å komme i kontakt med mtp åpenhet og utadvendthet. Om de blir tatt imot som kjæreste så lett, har jeg mine tvil om.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg synes det høres simpelt ut å snakke sånn i dagliglivet, og jeg er bra sikker på at det ikke ville vært til min fordel om jeg gjorde det. Hva du gjør og sier til en du er trygg på eller forelsket i er jo noe annet, der har man nok godt av å utfordre seg selv. Da tror jeg det er bra å bare hoppe i det å tørre og prøve.

Gjest Katten.
Skrevet

"We want a lady in the street, but a freak in the bed!"

Angående de som åpenlyst prater mye, og dirteyh, om sex - så ser jeg ikke på dem som kjærestemateriale, i utgangspunktet. Det kan dog vekke en interesse for å prøvekjøre diverse egenskaper de fremmer, men utover det er det ikke noe spesielt tiltrekkende.

Er dog kjekt å jobbe sammen med slike, da jeg selv kan prate mye om sex, og tiden går kjappere.

Skrevet

"We want a lady in the street, but a freak in the bed!"

Angående de som åpenlyst prater mye, og dirteyh, om sex - så ser jeg ikke på dem som kjærestemateriale, i utgangspunktet. Det kan dog vekke en interesse for å prøvekjøre diverse egenskaper de fremmer, men utover det er det ikke noe spesielt tiltrekkende.

Er dog kjekt å jobbe sammen med slike, da jeg selv kan prate mye om sex, og tiden går kjappere.

Enig i denne, Katten. Det er greit å være litt fleipete og flørtete, men når dette går over til å bli vulgært, så mister jeg litt av interessen. Og når det er åpenlyst mye slik prat, så trekkes jeg heller andre veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...