Spiralis Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 (endret) Ser det er tråder for Hove og Inferno. Tenkte at en tråd om festivalåret hadde vært fint. Jeg er kronisk festival/konsert-menneske. Spesielt sommeren er festivaltid. Jeg pleier å starte med Inferno i påska. Det blir det i år også. Metalfestival med høyt nivå innenfor sitt segment. Pleide å få med meg Elektrostat da det fortsatt fantes. Norwegian Wood pleier jeg å oppsøke når programmet ikke er for gubbete. Det er skikkelig gubbeprogram i år så jeg står over. Det er synd for på gode år er det en fin innledning på sommeren. Håper på bra program på Slottsfjellfestivalen. Det passer tidsmessig så er lineupen bra så tar jeg noen dager i Tønsberg. Bred rockefestival med tradisjon for et solid program. Det kan godt hende jeg er i Arendalsområdet under Canal Street. Da stikker jeg nok innom for å få meg litt Kaizers i sommersol. Generell festival med enkelte ok norske rockenavn. Pene omgivelser og god sommerstemning Jeg skal på Raumarock. LENINGRAD COWBOYS har jeg ikke sett siden Roskilde 2001 (Tror det var 2001). Festival i slående omgivelser. Normalt med et solid program pluss et eget prosjekt/konkurranse og sene for ukjente band. Ja også Øya da self. Dersom du vil på festival men ikke helt vet hva som finnes så sjekk her: http://www.festivalmagasinet.com/norske-festivaler/ Endret 25. mars 2011 av Spiralis
MissStiles Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Ikke sånn typisk festival menneske. Men jeg pleier å få med meg Norwegian Wood. Og kan Øya festivalen.
Mermaid Blues Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Jeg skal helt avgjort på Edinburgh Fringe og Leeds Festival, og kanskje på Storås. Sistnevnte kommer litt an på spørs, men mulig jeg skal gjøre noe der selv, og da må jeg jo nesten dukke opp Kaster meg litt i veggen av vrede over at jeg ikke kom meg på By:larm i år, forøvrig. Har lyst på både Rosk, Rock for People og Hove også, men ting kræsjer og pengene strekker ikke til. Way out west hadde også vært kos (svak line-up foreløpig, men festivalen er bare så inni granåsen koselig), men prioriterer Fringe
Xaphan Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Det blir bare hove på meg i år, hadde egentlig veldig lyst til å dra på roskilde, men syns de har vært veldig dårlige/trege i forhold til lineup i år, så da valgte jeg heller hove.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Øyafestivalen og kanskje Sommerøya Elektronica Festival
Wonders Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Mela 2011 på Rådhusplassen ,Gratis DET skal jeg garantert på! International fest med kultur! Mat og musikk, moteshow, kampsportoppvisning, henna-maling osv... Torsdag 28.7 – søndag 31. juli. Det er igjen 114 dager, 22 timer og 53 minutter til det starter Youssou NDour osv kommer. http://www.melafestivalen.no/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 Jeg skal på Inferno i påska, og Til Dovre Faller i slutten av september! Link til hjemmeside
Gjest Consensio Skrevet 8. april 2011 #8 Skrevet 8. april 2011 Skal være sjåfør på Slottsfjellfestivalen. Får jo forhåpentligvis med meg litt musikk mens man venter på artistene. Ellers skal jeg på vikingfestival, bluegrassfestival og filmfestival i Sverige.
Gjest stillness Skrevet 8. april 2011 #9 Skrevet 8. april 2011 Skal på Hole in the sky i august.Eneste jeg vet hittil.
petrinepetrine Skrevet 8. april 2011 #10 Skrevet 8. april 2011 ROSKILDE 2011, var der i fjor, og jeg kan ikke vente med å komme tilbake!
Gjest Heloise Skrevet 9. april 2011 #11 Skrevet 9. april 2011 (endret) Pleide å få med meg Elektrostat da det fortsatt fantes. Det finnes enda. Har en kamerat fra utlandet som skal dit i år og vil ha meg som guide i Oslo... Eller mener du å si "da det var bra"? Jeg skal på Inferno i år, blitt en stund side sist. Er bare ett band jeg kjenner til i år men gleder meg som en unge! Ellers kunne jeg ønske jeg fikk med meg Sweden Rock, Wacken og Tuska. Av andre ting blir det Middelalderfestivalen i Oslo og Oslo Tattoo Convention (regner jeg med). Endret 9. april 2011 av Heloise
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #12 Skrevet 9. april 2011 Sommerfesten på Giske (aka Verdens Beste Festival )! En liten artikkel om band/artister som per i dag har sagt ja til å komme, flere blir det! Dette er forresten en gratisfestival, en diger Sunnmørsk spleisefest
Spiralis Skrevet 10. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 10. april 2011 Det finnes enda. Har en kamerat fra utlandet som skal dit i år og vil ha meg som guide i Oslo... Eller mener du å si "da det var bra"? Jeg trodde den var nedlagt. Ble opplyst at de som hadde vært drivkreftene bak begynte å bli lei og ville avvikle den .. Det er den tydeligvis ikke. "da den var bra" ... Vel.. Jeg går på de små og nisjepregede festivalene som Inferno og Elektrostat fordi de kommer med noe annet enn det jeg hører på vanligvis. Jeg går ikke dit på grunn av band jeg kjenner, men på grunn av alt jeg ikke har hørt. Det å dumpe borti enkelte nye band som ikke holder helt mål eller ting som er passe sært er bare en del av pakka i slike sammenhenger. .. Så lenge de har øl.
ilcrappo Skrevet 18. april 2011 #14 Skrevet 18. april 2011 Warpaint spiller på Øya, og da er det nok ingen vei utenom. I tillegg så kommer Exposions In The Sky og Aphex Twin.
Gjest Canis lupus Skrevet 18. april 2011 #15 Skrevet 18. april 2011 (endret) Slottsfjellfestivalen!! Billettene har vært i boks siden desember! Er den eneste festivalen jeg drar på. Jeg takler ikke å sove i telt e.l. så jeg er på festivalen til det er ferdig, også tusler jeg bare hjem til den gode varme sengen min Også tar jeg bussen inn igjen dagen etter, opplagt og nydusjet! Endret 18. april 2011 av Canis lupus
Gjest strykebrett Skrevet 18. april 2011 #16 Skrevet 18. april 2011 Jeg skal helt avgjort på Edinburgh Fringe og Leeds Festival, og kanskje på Storås. Sistnevnte kommer litt an på spørs, men mulig jeg skal gjøre noe der selv, og da må jeg jo nesten dukke opp Kaster meg litt i veggen av vrede over at jeg ikke kom meg på By:larm i år, forøvrig. Har lyst på både Rosk, Rock for People og Hove også, men ting kræsjer og pengene strekker ikke til. Way out west hadde også vært kos (svak line-up foreløpig, men festivalen er bare så inni granåsen koselig), men prioriterer Fringe Blir det noe storås i år? Vet du noe som ikke jeg vet? Har i alle fall tenkt meg på Inferno i første omgang. Hva sommeren angår så må jeg først prøve å komme meg etter sjokket av den avsindig dårlige line-upen som er annonsert til Roskilde, siden jeg egentlig hadde tenkt meg dit. Får se det an etter at de siste Roskilde artistene er annonsert. Så blir det vel Pstereo til høsten, jeg pleier å jobbe det så det blir bra. Vurderer også en svipptur til Kongsberg, har hørt rykter om at Primus dukker opp der.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #18 Skrevet 18. april 2011 Tror jeg holder meg til Notodden Bluesfestival. har vært på øya flere ganger og i tillegg litt mindre festivaler i Norge og Sverige.
Chiquita Skrevet 18. april 2011 #19 Skrevet 18. april 2011 www.sommerfestivalen.no i Selbu. "Norges beste fest"
sequin Skrevet 18. april 2011 #20 Skrevet 18. april 2011 Jeg hater egentlig festivaler men skal komme meg på Crystal Castles på slottsfjell :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå