Gjest Gjesp Skrevet 31. oktober 2003 #1 Del Skrevet 31. oktober 2003 Lurer på om det er det jeg lider av; får aldri en normal natts søvn, sovner omtrent aldri før kl 3. Og er totalt utslitt om dagen. Har du noen erfaring med dette? Jeg er så leeeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. oktober 2003 #2 Del Skrevet 31. oktober 2003 Du bør kontakte primærlegen din og be han henvise deg til søvnanalyse. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er stor sannsynlighet for at det er dette som feiler deg. Ta kontakt med Foreningen for Søvnsykdommer FFS. På web: http://www.soevnforeningen.no/ Jeg fikk min diagnose hos nevrolog Per Egil Hesla ved Colosseumklinikken. Det var en stiv timepris, men det er absolutt verd å få hjelp for dette, da det er få "vanlige" leger som ser problemet. Lykke til!!! Hu som sover nå - endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. desember 2003 #4 Del Skrevet 9. desember 2003 *fikk plutselig noe å tenke på* Sovner aldri før midt på natta. Samme om jeg har vært våken i et døgn. Fortell hvordan det gikk, da. Så skal jeg vurdere om jeg også trenger doktorhjelp hvis ting ikke stabiliserer seg. En periode det var ekstra ille, så kjøpte jeg noen urtetabletter på helsekosten. De hjalp egentlig ganske bra. Ble ikke trøtt, men sovnet fortere og sov bedre når jeg først kom meg i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 9. desember 2003 #5 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg sliter med det samme. Har begynt å gå til akupunktur for (mot?) det nå, men det er for tidlig å si om det hjelper. Skal si fra når jeg merker forskjell! Det er ihvertfall fryktelig slitsomt at kroppen ikke vil sove før midt på natta, har brukt alt for mange timer i søvnløs tilstand :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 9. desember 2003 #6 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei! Kan du ikke fortelle litt mer om hva dette går ut på? Veldig nyskjerrig da jeg har en mann som sliter veldig med søvnen. Smilla1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå