Elensire Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Vi bor i et sameie, med tilhørende privat parkering, og ved enden av parkeringsplassen er det en utstikker som og er vår eiendom. vi har i det siste halvåret hatt trøbbel med en nabo som har tatt det på seg å renske opp et offentlig avløp som ligger på andre siden av veien for vår eiendom. og så spar all driten fra avløpet over på utstikkeren ved enden av parkeringsplassen vår. De har holdt på en god stund og det har nå samlet seg en stor haug der. Jeg gikk derfor i dag ut da jeg så de var begynt på nytt med å spa enda mer dritt over på tomten vår, og spurte hvem de mente skulle fjerne dette?! Damen sa at kommunen kom aldri og rensket opp, så de hadde nå begynt å gjøre det. Fint det sa jeg, men dere spar det over på privat eiendom, så nå lager dere det til et problem for oss. Ja, vi kunne jo bare ringe kommunen sa hun. Da jeg påpekte at kommunen aldri kom til å fjerne rusk som lå på privat eiendom, om vi aldri så mye hevdet at det kom fra offenlig avløp. Hun begynte da bare å flire og fortsatte. Så jeg ba henne igjen om å holde opp, og sa at dette kunne vi ikke ha noe av. ja, kommunen kom jo aldri når de ringte svarte hun. Jamen det er jo ikke vi som er kommunen, og det er privat grunn det er lagt på og slik fortsatte det. enden på visen ble at jeg gikk fra henne rasende og hun fortsatte bare. Må legge til at den samme naboen har klaget på noen greiner som lå igjen etter en dugnad på samme stedet i fjor, og de ble da fjernet. (han som skulle ta de vekk hadde gitt blaffen i det, men det var jo ikke naboens feil, så vi fikk de fjernet) hva kan vi gjøre egentlig? kjenner jeg er skikkelig sur på naboen nå. Det er jo ikke riktig å bare dumpe drit på andre sin eiendom uten videre, og gi blaffen i å holde opp når det blir påpekt.. vi er jo ikke interessert i å skulle bruke tid, krefter, og penger på å kjøre det til gjennvinningsstasjonen.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 ta og smør huset hans med avføring
minienthe Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Spa møkka tilbake!!!!!! signerer, ta med deg en spade og lemp i vei men ta med et vitne i tilfelle nevnte nabo kommer og lager rabalder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå