Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en GOD mascara å anbefale? Har brukt alt fra Diorshow til MaxFactor men finner ingen som er helt perfekt. Vil ha en som gir tykke, lange og flotte vipper som ikke klumper eller drysser..

Mascaragod, is this to much to ask for? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er jeg veldig fornlyd med MaxFactor sin siste, experience og den nyeste fra Maybelline, one by one. Begge er gummibørster, gir masse volum og er nermes umulig å få til å klumpe!

Edit: Her er foresten omtalen min av den fra MaxFactor med bilder av den på. Ikke skrevet omtale av Maybelline sin enda, men den gir mye det samme resultatet, bare mer volum. Og sån by the vay, mine vipper er korte og beine til vanlig, begge disse løfter dem perfekt uten at jeg trenger vippetang, stoooort pluss!

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Har prøvd ut Maybellines One by One men klarer ikke gummibørster... Kanskje det rett og slett bare fordi det føles uvant. Og jeg får ikke så mye med på børsten. Føler at det ikke blir så mye volum ut av den.

Skrevet

Jeg elsker Diorshow. Det gjør vippene mine lange og fyldige, og det klumper aldri. Men når jeg har anbefalt den til venninner har de alltid vært missfornøyd. Misstenker at ulike mascaraer passer ulike vipper. Har ganske tette, tykke vipper, så en stor, solid børste passer best, og klumper ikke så lett som det kanskje gjør på tynnere vipper?

Skrevet

Clinique high impact curling mascara og Clinique high impact mascara. :sjenert:

Skrevet

Jeg har også opplevd veldig forskjellige Diorshow-mascaraer. Førte og andre maskaraen var god men den tredje ble jeg skikkelig misfornøyd med. Produktsjonsfeil kanskje.

Tenk så greit det hadde vært med maskaraer på samme måte som hudpleieprodukter. Krem med mye fuktighet for en tørr hud, en som matter til en fet hud. En maskara til tynne vipper, en til korte, en til lange.

Åh hvilket maskarastyr!

Skrevet

Clinique high impact curling mascara.

Skrevet

Nå er jeg veldig fornlyd med MaxFactor sin siste, experience og den nyeste fra Maybelline, one by one. Begge er gummibørster, gir masse volum og er nermes umulig å få til å klumpe!

Edit: Her er foresten omtalen min av den fra MaxFactor med bilder av den på. Ikke skrevet omtale av Maybelline sin enda, men den gir mye det samme resultatet, bare mer volum. Og sån by the vay, mine vipper er korte og beine til vanlig, begge disse løfter dem perfekt uten at jeg trenger vippetang, stoooort pluss!

Liker du ikke maxfactor false lash? Det er favoritten min. Ligner max f experience på false lash??

Skrevet

Min lenke

Helena Rubinstein Lash Queen Mascara er min favoritt for tiden:) Må bruke den en dag eller to før den får riktig konsistens. Drysser ikke slik som YSL sine:)

Skrevet

Er den lik ysl-volum gullmaskaraen?? Den var jeg kjempeskuffet over. Altfor mye produkt på kosten, ble edderkoppvipper. Har hatt lyst på lash queen lenge men vet ikke om jeg "tør" kjøpe den..

AnonymBruker
Skrevet

Rull maskarakosten over noe papir og få vekk det overflødige produktet. Jeg har så godt som nesten aldri klart å få fine vipper uten å tørke av kosten.

Skrevet

Prøvde dette men det ble ikke noe forskjell, måtte kaste den til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Clinique high impact curling mascara og Clinique high impact mascara. :sjenert:

Clinique high impact curling mascara.

Er det noen nettbutikker som selger disse? Sjekket feeluniqe, lookfantastic og chepsmells, som ikke har dem, og jeg kan ikke komme på flere. (Synes å huske jeg bestilte Clinique fra feeluniqe en gang? :klo: )

Skrevet

Helena Rubinstein! Queen lash er utrolig digg.

Var også superfan av Diorshow før, men merker at det klumper en del. Clinique er litt for "svakt" for meg.

YSL også drysser en del, men jeg har den Everlong fra YSL med blåfarge som er litt vannfast, den er veldig.

Btw så bruker jeg kun vannfast da. (i tilfelle det har noe å si :))

Skrevet

Dior Extase ;)

Skrevet

Er det noen nettbutikker som selger disse? Sjekket feeluniqe, lookfantastic og chepsmells, som ikke har dem, og jeg kan ikke komme på flere. (Synes å huske jeg bestilte Clinique fra feeluniqe en gang? :klo: )

Jeg bestiller alltid Clinique HICM (fader, for et unødvendig langt navn!) på eBay og da bestiller jeg gjerne 2-3 i slengen så jeg har en stund. :)

Skrevet

Maxfactor tester på dyr.. Just sayin'...

• Liker 1
Skrevet

Er den lik ysl-volum gullmaskaraen?? Den var jeg kjempeskuffet over. Altfor mye produkt på kosten, ble edderkoppvipper. Har hatt lyst på lash queen lenge men vet ikke om jeg "tør" kjøpe den..

Kommer kanskje litt mye de første gangene, men så blir den knallgod ;) Synes jeg da. Vi har vel forskjellige preferanser alle sammen. Men du kan så absolutt tørre å kjøpe den :) Varer ganske lenge også synes jeg

Skrevet

Jeg liker Diorshow Extase veldig godt, og Maybelline Lash Stiletto. Ingen av disse drysser, for det er en ekstremt diskvalifiserende faktor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...