Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv får igjenn 1997:) helt greit,men trodde det skulle bli mer. Uansett,alt er bedre enn restskatt:)

Altinn åpner forresten gradvis nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt er jeg svært lite fornøyd :P SKulle holdt seg til det gode, gamle papiret gitt. Jeg vet at jeg går i pluss, men ikke nøyaktig hvor mye :)

Skrevet

Foreløpig 6000 til gode:) Men må forandre siden de har satt opp for mye lønn. Og det står ingenting om renter på boliglånet. Alt står nok på sambo. Så da blir det nok litt mer :jepp:

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd :) Over 10 000,- tilbake! Hadde forventet å få tilbake en ganske grei sum, men jeg har dyskalkuli, så jeg har ikke forsøkt å regne det ut på egen hånd :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Har dere fått det i posten alt? Det har ikke jeg :( Eller kan man sjekke det på nett?

Skrevet

Har dere fått det i posten alt? Det har ikke jeg :( Eller kan man sjekke det på nett?

Jeg ba om å få selvangivelsen elektronisk, så den lå i postkassa mi på MinID. Vet ikke om den gjør det hos alle, eller bare til dem som ber om å få den elektronisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ba om å få selvangivelsen elektronisk, så den lå i postkassa mi på MinID. Vet ikke om den gjør det hos alle, eller bare til dem som ber om å få den elektronisk.

Den ligger ikke der hos meg. De skryter av at man kan logge inn på tre ulike steder, minid, skatteetaten og altinn. Men det hjelper lite så lenge alt sammen er linket til altinn, og altinn er nede. :kjefte:

Den tjenesten som lar en velge papir eller elektronisk er også nede. Det er tydeligvis maaange flere enn meg som skal inn der og få tilbake papiret. :sjenert:

Skrevet

Får igjen 7700. Er vel egentlig en grei sum det, men hadde regnet med over 10 000, så ble egentlig litt skuffet.

Altinn er oppe og går nå, forresten, for de som måtte være nysgjerrige :)

AnonymBruker
Skrevet

Altinn er oppe og går nå, forresten, for de som måtte være nysgjerrige :)

Nope, Altinn er nede på ellevte timen. Dere som kommer inn, går dere inn på en link fra et annet sted? På forsiden står det fortsatt at det er utilgjengelig og at de beklager.

Skrevet

Nope, Altinn er nede på ellevte timen. Dere som kommer inn, går dere inn på en link fra et annet sted? På forsiden står det fortsatt at det er utilgjengelig og at de beklager.

Jeg søkte på altinn på google og trykket på første linken der :gjeiper:

Skrevet

Jeg gikk bare inn på altinn.no jeg, for sånn ca 10 min siden. Fikk logget på og sjekket det jeg skulle, uten problemer. Kanskje jeg hadde flaks, men det funket nå iallefall fint her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte på altinn på google og trykket på første linken der :gjeiper:

Haha, det står til og med som første treff på google at Altinn er utilgjengelig. Så det har de fått med seg. Når du trykker på linken, hvilken url får du opp da? Står det noe bak altinn.no? Kanskje de sluser noen få heldige gjennom? Finnmarkinger eller noe? ;)

Skrevet

Haha, det står til og med som første treff på google at Altinn er utilgjengelig. Så det har de fått med seg. Når du trykker på linken, hvilken url får du opp da? Står det noe bak altinn.no? Kanskje de sluser noen få heldige gjennom? Finnmarkinger eller noe? ;)

Ja, det står at altinn er utilgjengelig, men jeg får alikevel kommet meg inn. Linken jeg får er: https://www.altinn.no/no/

Og jeg er ingen finnmarking ;p

Skrevet

Jeg bor i Oslo-området og kommer rett inn hver gang jeg prøver nå :klo:

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd, får igjen 8900 kr. Jeg visste jeg skulle få igjen en del, men dette er nesten 4000 kr mer enn beregnet. :)

Jeg bor forøvrig på Sørlandet og kommer ikke inn, men fikk den i posten i dag (jeg hadde egentlig bedt om elektronisk, men tydelig de har sendt ut den før jeg valgte det).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Hos meg er altinn utilgjengelig også. :sukk:

Skrevet

Kommer rett inn nå jeg også. Får igjen ca 10 000,-, det var regnet ut på forhånd så ingen overraskelse. :)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

det vet jeg først når altin fungerer

men jeg regner med at jeg blir missfornøyd

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt utilgjengelig. De har ikke lært noe som helst fra i fjor, det gikk jo ned da også. Jeg skal definitivt bestille papir igjen, man kunne jo uansett sjekke på nett i tillegg når det først kom opp igjen. Får håpe de fikser det til natten. Har heldigvis regnet ut ca hvordan jeg ligger an på forhånd :)

Skrevet

Eg kjem enda ikkje inn på Altinn. Har bevisst betalt altfor mykje skatt, så får att nokre titusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...