Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte det kunne være fint med en tråd for oss som skal på Hove i år. Så kan vi diskutere musikken, hva vi liker/ikke liker med festivalen, gi hverandre tips osv :)

Så, hvem andre enn meg skal? Og hva syns dere om lineupen så langt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg skal! :D Men bare dagspass i tilfelle. Tror det blir Linkin Park og 30 Seconds to Mars, hvertfall. Storfornøyd! :D

Skrevet

Jeg gleder meg mest til Robyn og Kaizers tror jeg. Også 30 seconds to mars og Linkin Park :)

Skrevet

Jimmy Eat World kommer! Det blir sikkert dritbra!

Skrevet

Jeg skal innom noen dager, ihvertfall :) Har vært hvert enest år til nå, så kan liksom ikke bryte tradisjonen denne gangen! Er ikke mange band til nå jeg er veldig begeistret for, men noe av det fine med festivaler er jo å finne nye band. Så det bekymrer meg ikke. Men jeg håper å få med meg All Time Low, Linkin Park, 30 Seconds To Mars og Jimmy Eat World.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i nærheten av Hove og har tenkt å sette meg i skogen og høre konsertene gratis. Fin opplevelse og masse penger spart. ;)

Skrevet

Jeg bor i nærheten av Hove og har tenkt å sette meg i skogen og høre konsertene gratis. Fin opplevelse og masse penger spart. ;)

Så deilig da! Det er sikkert hyggelig, ja, selv drar jeg på hove for så mye mer enn bare musikken, men jeg ville nok gjort det samme om jeg bodde i nærheten :jepp:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ni dager igjen! Herregud så fort tiden har gått. Jeg gleeder meg! :bolledeig:

AnonymBruker
Skrevet

haha

Jeg bor også i Arendal, men synes det blir litt vel stusselig å sitte i skauen og høre på live-musikk på avstand. Da kan man like godt sitte hjemme på verandaen med musikk fra anlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...