AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 hvordan kan man hindre kun en venns mulighet til å skrive på veggen, kommentere bilder/veggen og at mine statsusoppdadetinger kommer opp på veggen hennes?
Strix Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Inne på innstillinger kan en velge hvilke venner som skal ha tilgang til din Limited profile og hvordan denne Limited profile skal være. Der kan du ordne det meste
Vargen Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Jeg ville si slett mennesket fra vennelista di. Hvis du har en "venn" som du ikke vil skal se statusoppdateringene dine, og som du heller ikke vil skal kunne poste på veggen din, vil jeg si at hun knappest er en venn. Det enkleste er da å slette. Sletting av venner er undervurdert! Og i tillegg veldig diskré. De får ikke opp melding om at de er slettet.. Vennlig hilsen Vargen 3
feuerstein Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 De får ikke opp melding om at de er slettet.. Jeg gjør.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Jeg gjør. Gjør du? Det har jeg aldri hørt om før. Hvordan får du til det? 1
pantora Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Gjør du? Det har jeg aldri hørt om før. Hvordan får du til det? DET lurer jeg også på.. Skal ikke være mulig.
Jade Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Hun har vel en applikasjon som har oversikt over vennelisten til enhver tid, og som rapporterer evt endringer.
Vargen Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Normalt i Facebook får man ikke melding om at noen har slettet deg som venn. Hvis saken er at man er redd for å såre denne "vennens" følelser med å slette henne, så vil hun jo uansett også merke det dersom du reduserer tilgangen hennes slik at hun ikke kan poste på veggen. Man skulle tro at følelsene blir like mye såret da. Slette slette, er mitt råd! Vennlig hilsen Vargen!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 Det går an som de andre sier inne på limited profile osv. Jeg har 1 person på en slik liste. Det er søsteren til ei jeg har kjent hele livet, men hun er så forferdelig nysgjærrig at det er ikke måte på, og snakker med andre om "ja jeg så på facebook at X sånn og sånn", uten at hun har f.eks snakka med mennesket på 2 år. Sletter jeg henne blir det litt rart; hun er nok veldig klar over at hun la til meg.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. mars 2011 #12 Skrevet 25. mars 2011 hvordan kan man hindre kun en venns mulighet til å skrive på veggen, kommentere bilder/veggen og at mine statsusoppdadetinger kommer opp på veggen hennes? Hvorfor ikke bare fjerne vedkommende som venn?
feuerstein Skrevet 25. mars 2011 #13 Skrevet 25. mars 2011 Facebook Friends Checker Forutsetter at man har Greasemonkey installert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå