Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er drømmeferien for deg ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deilig, luksuriøs mat, masse sol og varme, deilige sandstrender og lyseblått hav, masse shopping i trendy butikker, herlig uteliv, imøtekommende, flotte og interessante mennesker, ooog..ja, alt!

Skrevet

Deilig mat, kort vei til stranda, gode shoppingmuligheter, gjerne all inclusive så man ikke trenger å tenke penger utover shopping, alle fasiliteter tilgjengelig. Sånn sett var ferien i fjor noe av det nærmeste jeg har kommet drømmeferien: all inclusive i tre uker, med fantastisk mat, hvor alt var inkludert. Spa og treningsrom var en del av hotellet, vi ble servert drinker på stranda osv. Fantastisk deilig! Kunne velge mellom buffét (som endret meny hver dag), samt tre restauranter. Ja, det var helt fantastisk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg tror jeg var på det nærmeste jeg kan kalle drømme ferie ifjor. Var i thailand, hotellet hadde en egen strand, var nesten ingen biler på øya vi var på , og masse hyggelige mennesker. samt at det var så billig der. var kanskje ikke ett shoppingmekka, men jeg fikk nå kjøpt meg en 5-6 kjoler++ forde =)

AnonymBruker
Skrevet

Må være der det ikke er siklende (muslimske) menn som ser på en som fritt vilt, der enn kan se kvinner i vanlige klær og ikke i heldekkende plagg der kun øyene synes bortsett fra når de bruker solbriller, med stranden nær, god mat, shopping..og sol hele dagen, OG kun 1 time unna. Mao; Palanga.

Skrevet

Et sted der jeg kan oppleve noe nytt som jeg er interessert i og liker, hyggelige folk, bra resturanter med god service og god mat. Et flott hotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...