Gå til innhold

Han synes penetrering er ekkelt

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

fjernet

Endret av heartofthesun
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Homo var det første som falt inn i hodet mitt men det var kanskje litt trangsynt :P Viss problemet er stram forhud må han gå til lege og få sjekket det. Er problemet for mye friksjon bør dere varme opp bedre eller bruke glidemiddel. Ønsker lykke til :)

Skrevet

Homo var det første som falt inn i hodet mitt men det var kanskje litt trangsynt :P Viss problemet er stram forhud må han gå til lege og få sjekket det. Er problemet for mye friksjon bør dere varme opp bedre eller bruke glidemiddel. Ønsker lykke til :)

Haha, ja. Har vært inne på tanken, faktisk!

Skrevet

Har dere hatt mye sex og er du hans første? Kanskje det bare er en ny følelse for ham viss han ikke har hatt så mye sex

Gjest heart
Skrevet

Har dere hatt mye sex og er du hans første? Kanskje det bare er en ny følelse for ham viss han ikke har hatt så mye sex

TS her.

Vi har ikke hatt mye sex, nei. Det var vel stort sett i helga. Og nei, jeg er ikke hans første. Han har hatt en jente før meg, og de var sammen ganske lenge. Vi skal snakke skikkelig om det når han er klar for det, og han forsikrer meg om at det ikke blir noe problem og at det kommer til å funke. Uansett respekterer jeg det jo dersom han ikke vil. Er bare litt kjipt når man lengter etter litt skikkelig sex :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...