Gå til innhold

HJELP :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp her?

jeg skal gifte meg om 57 dager, og har ikke planlagt noe, skal gifte meg borgelig.

har ikke bestemt klær, hva kan man ha på seg? mest rellevant? har veldig lyst å ha en liten feiring etterpå, men vill bare ha forlåverne der, så blir sammen bare 4 stk, noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge vigselspapirene er i orden så er det meste lett å fikse raskt

Skrevet

Hjelp her?

jeg skal gifte meg om 57 dager, og har ikke planlagt noe, skal gifte meg borgelig.

har ikke bestemt klær, hva kan man ha på seg? mest rellevant? har veldig lyst å ha en liten feiring etterpå, men vill bare ha forlåverne der, så blir sammen bare 4 stk, noen tips?

Dette går bra. Dere må få papirene i orden. Har dere dette , er det grei skuring. Man kan ha nesten hva man vil ha på seg under en slik vielse. Hva med en enkel og pen kjole eller drakt, eller en buksedress. Min søster hadde en lys kjole da hun giftet seg på fredagen som var. De gikk ut å spiste på en resturant, de ville ikke ha fest og stort stivas, så de sa bare fra når de bestillte bord at de hadde giftet seg tidligere på dagen. Eller dere kan jo ta en liten tur til Tyskland eller danmark.

Dette blir bra.

Skrevet

Kjøp/bruk et antrekk du føler deg pen i. Ta med dere forloverne ut på middag ettepå. Enkelt og greit.

• 2 uker senere...
Skrevet

Så lenge vigselspapirene er i orden så er det meste lett å fikse raskt

har papirer og allt klart :)

men begge vi har rastafari troen, og vurderer å ha det som ett ''tema'' men jeg er helt på tryne vet ikke hva jeg skal ha på meg, han har funnet dress, en rastafari army suit. men jeg står bom fast !!

Skrevet

Dette går bra. Dere må få papirene i orden. Har dere dette , er det grei skuring. Man kan ha nesten hva man vil ha på seg under en slik vielse. Hva med en enkel og pen kjole eller drakt, eller en buksedress. Min søster hadde en lys kjole da hun giftet seg på fredagen som var. De gikk ut å spiste på en resturant, de ville ikke ha fest og stort stivas, så de sa bare fra når de bestillte bord at de hadde giftet seg tidligere på dagen. Eller dere kan jo ta en liten tur til Tyskland eller danmark.

Dette blir bra.

jeg har lyst på en lang kjole men er ikke så lang, så er redd att det ser dumt ut, og har en del tattooveringer på kroppen så kan ikke ha npoe for søtt heller.. og oppi allt dette så vet jeg ikke om jeg har greid å blitt gravid :redd: tør ikke ta test for vill ikke han skal få vite det før den dagen, guud vet ikke hvor jeg skal bli av till tider :O

Skrevet

Sjekk ut White Vintage, de har mange kule og annerledes kjoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...