Gå til innhold

Everybody loves Raymond - Garvin - Morsomt klipp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett og slett genialt:

:fnise:
Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Everybody loves Raymond utentvil en av de dårligste seriene som noen gang er laget

• Liker 2
Skrevet

Utifra alle utmerkelsene og nominasjonene selve serien og skuespillerne har mottatt, ligger nok din mening blant minoriteten. :fnise:

Skrevet

Jeg synes serien er morsom jeg da. Finnes da mange andre komiserier som er mye verre enn alle elsker Raymond. f.eks According to Jim, What i like about you, Dharma and Greg, Kongen av Queens.

Skrevet

Serien er ikke en av mine favoritter, men synes at karakteren Garvin er ganske morsom. :eeeh:

AnonymBruker
Skrevet

Serien er ikke en av mine favoritter, men synes at karakteren Garvin er ganske morsom. :eeeh:

"Ray is here haha." Ja han er ganske morsom.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Utifra alle utmerkelsene og nominasjonene selve serien og skuespillerne har mottatt, ligger nok din mening blant minoriteten. :fnise:

Det er nok sant det, Men bare fordi flertallet liker noe så betyr ikke det at det er bra

Skrevet (endret)

Ettersom serien tiltrakk seg en såpass stor mengde tilhengere, tyder det vel på at den var bra?

Ellers hadde den vel ikke vært aktiv i hele 9 sesonger (1996-2005)

Sitat:

"Everybody loves Raymond utentvil en av de dårligste seriene som noen gang er laget"

Den kommentaren dannet et syn av en oppegående person. :fnise:

Endret av Scientia
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

bare fordi jeg ikke liker serien så betyr ikke det at jeg ikke er oppegående

Skrevet (endret)

Nei, det jeg mente var at kommentaren fikk deg til å virke lite oppegående. Du kritiserte serien uten å ha kjennskap til fakta bak den. Og det virket ikke som det lå så mye bak kommentaren.

SITAT:

"Everybody loves Raymond utentvil en av de dårligste seriene som noen gang er laget"

Nesten så man skulle tro at det er en provosert tiåring som gir uttrykk for aggresjonen. :fnise:

Endret av Scientia
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg har god kjenskap til fakta bak den

og det virker for meg at du ikke tåler at jeg ikke liker serien.

Men hva vet du tross alt du er bare ei lita jente på 16 vel ifølge profilen din

Skrevet

Det har ingen betydning for meg om du liker serien eller ikke.

Jeg fikk bare et inntrykk av du var uvitende iforhold til serien, utifra det barnslige svaret du anga.

SITAT

Men hva vet du tross alt du er bare ei lita jente på 16 vel ifølge profilen din

Skal du rakke ned på meg via alder å kjønn - svært modent av deg.

Du er ifølge profilen din 27 år gammel, ironisk nok oppfører du deg som en tiåring, det gjelder også skriveferdighetene dine. :biggrin:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Beklager jeg bryr meg lite om hva en 16 åring mener.

Skrevet

Serien er grei nok, men ikke den beste jeg har sett. Men må være mange som liker den siden det har blitt sendt 9 sesonger av den. Noen serier blir jo tatt av nesten med en gang pga lave seer tall. Men når en serie har vart i nesten 10 år må den være bra.

Skrevet

Everybody loves Raymond utentvil en av de dårligste seriene som noen gang er laget

Kunne ikke vært mer enig.

Og det at han har lager serien selv, og om seg selv gjør det bar kvalmere syns jeg... :kvalm:

Skrevet

SITAT:

"Beklager jeg bryr meg lite om hva en 16 åring mener. "

Det virker som du bryr deg, ettersom du jevnt besøker tråden og kommenterer. :fnise:

Skrevet

Hey - Det er Uncle Leo, jo! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...