Gå til innhold

Fargetema for bryllupet vårt - er litt usikker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv i oktober og er nå godt i gang med planleggingen. Vi har booket kirke og lokale og nå må resten på planlegges. Forloveden min bryr seg ikke så veldig om fargetema og sånne ting, det har han overlatt til meg og nå er jeg veldig usikker...

Jeg har to fargetemaer det står mellom:

http://yourdreamday.blogspot.com/2009/03/hot-pink-and-orange.html

Ceriserosa og orangetoner

http://www.primadonnabride.co.za/2009/07/aqua-and-chocolate-wedding-colours.html

Turkis og bruntoner

Jeg synes begge to er flotte og vingler frem og tilbake mellom dem, derfor hadde det vært greit med noen synspunkter.

Mvh Maria

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer'n min stemmer for turkis og brun. =P

Skrevet

Jeg stemmer for rosa og orange. Mye mer orginalt, brun og turkis var så populær fargekombinasjon en stund at jeg føler det er litt ut. ;) Men så lenge du ikke tar hvitt og rosa eller hvitt og blått er du jo ganske utenfor normalen uansett.

Jeg synes i hvert fall begge deler er fint. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Jeg heller nok mest mot cerise og orange varianten, da jeg er glad i farger og jeg synes det er mange flotte variasjoner med blomster i den fargeskalaen. Legger ved noen inspirasjonsbilder jeg har funnet på nettet.

Jeg føler nok også at brunt og turkis er litt "oppbrukt", men samtidig er det en fargekombinasjon jeg er veldig glad i, derfor er jeg litt usikker.

Mvh Maria

post-37809-0-64713300-1300792331_thumb.j

post-37809-0-23205300-1300792361_thumb.j

post-37809-0-43333600-1300792379_thumb.j

Skrevet

Jeg hadde valgt turkis og brun, rett og slett fordi jeg syns knall rosa og orange blir litt "mye".

Men det var absolutt stilig. Ikke tenkt på hva som er inn og ut, men hva du vil ha. De fleste av gjestene dine har nok ikke vært i et bryllup med noen av fargekombinasjonene før. Ta det du syns er finest.

Du kan kjøpe masse billig stoff og dill på eks ebay og prøve deg frem. Ting kan se helt anderledes ut på bilder. Det kommer også ann på lokalet, hvilken farge det er på veggene ol. Det er også greit å tenke på hvor enkelt eller vanskelig det vil bli å få de tingene du vil ha i den og den fargen

• Liker 2
Gjest Spinell
Skrevet

Av de kombinasjonene du viser, likte jeg orange + cerise best, men var jeg deg ville jeg nok vurdert en litt varmere og mer dempet fargetone enn knæsj cerise.

Alle fargene du har valgt passer jo til høst, men jeg synes i alle fall den brune blir litt for mørk. Det er mørkt nok som det er på høsten allerede.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes begge var nydelige, men tror jeg selv hadde valgt brunt og turkist, men jeg har ikke peiling og hadde ikke fått med meg at det har vært poppis.

Skrevet

Likte ingen av dem om jeg skal være ærlig, men jeg ville nok valgt turkis og brunt hvis jeg måtte.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes cerise og orange var knallstilig og kan tenke meg mange vakre blomster i de fargene :) Men samtidig er det en mann som også skal gifte seg, og selv om han sier at han ikke bryr seg, så synes jeg at han burde ha en mening. Et vennepar av meg skal gifte seg, og hun hadde veldig lyst på rosa som fargetema, men innså selv at han nok ikke kom til å synes at det var så fint. De gikk for en mørk lillafarge som kompromiss siden hun ikke ville ha blått :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for flere synspunkter!

Lokalet vi skal ha bryllupet i er ganske kjipt egentlig, men utvalget av selskapslokaler i området er litt begrenset og derfor tenker vi at flotte bord vil kompensere for det kjipe lokalet.

Det jeg tenker er å ha hvite duker og vi har allerede bestilt hvite stofftrekk til stolene. Så tenker jeg å kjøpe dekketallerker av denne typen i passende farge:

http://www.celebrationtimeuk.com/display_details.php?code=230-00386

Vi skal ha hvite stoffserveietter og serviettringer i en passende farge. Det blir altså mer nedtonet enn på bildet med rosa/orange duker etc. Det blir i overkant fargerikt:-)

Legger ved enda et par bilder jeg synes er flotte!

Mvh Maria

post-37809-0-30825700-1300806211_thumb.j

post-37809-0-04954900-1300806223_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Rosa og orange sammen er smakløst, tacky og fææælt! Se på jalla-butikker, der er det nettopp mye rosa og orange.

Skrevet

Takk for flere synspunkter!

Lokalet vi skal ha bryllupet i er ganske kjipt egentlig, men utvalget av selskapslokaler i området er litt begrenset og derfor tenker vi at flotte bord vil kompensere for det kjipe lokalet.

Det jeg tenker er å ha hvite duker og vi har allerede bestilt hvite stofftrekk til stolene. Så tenker jeg å kjøpe dekketallerker av denne typen i passende farge:

http://www.celebrationtimeuk.com/display_details.php?code=230-00386

Vi skal ha hvite stoffserveietter og serviettringer i en passende farge. Det blir altså mer nedtonet enn på bildet med rosa/orange duker etc. Det blir i overkant fargerikt:-)

Legger ved enda et par bilder jeg synes er flotte!

Mvh Maria

jeg synes rosa/orange varianten er nydelig! ville absolutt gått for den, og med hvite stoltrekk og hvite servietter blir det litt tonet ned,stilfullt <3 lykke til! det blir helt sikkert fantastisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...