Gå til innhold

Erfaringer med shoppingdag i utlandet, t/r samme dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om jeg skal bevilge meg en shoppingdag i utlandet, med utreise og hjemreise samme dag. :) Har noen av dere gjort dette og hvilke erfaringer sitter dere igjen med? Blir det bare et rotterace for å rekke over mest mulig butikker? ;)

Byer jeg har i tankene er London og Aberdeen, heller mest mot Aberdeen da det ikke er store byen og burde være overkommerlig.

Tar gjerne imot tips om andre byer også. :)

Endret av mocci
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på denne. Jeg har såååå lyst til å ta en dagstur til London. Bare for å shoppe.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe problem det :) Bare fordi det er et annet land så tar det jo bare 1 time + å fly dit.

Amsterdam fungerer jo også. 1t 30-45 min flytur.Man lander, tar tog i 15 minutter til Amsterdam sentrum, med en gang man kommer ut har man shoppinggata. Om du tar et tidlig fly så har du god til. Det går kveldsfly tilbake til Oslo igjen =)

Skrevet (endret)

Er ikke noe problem det :) Bare fordi det er et annet land så tar det jo bare 1 time + å fly dit.

Amsterdam fungerer jo også. 1t 30-45 min flytur.Man lander, tar tog i 15 minutter til Amsterdam sentrum, med en gang man kommer ut har man shoppinggata. Om du tar et tidlig fly så har du god til. Det går kveldsfly tilbake til Oslo igjen =)

Litt på sidelinjen, men jeg ville aldri anbefalt Amsterdam hvis man kun skal shoppe! Elendig shopping, rett og slett. Den byen er til for helt andre ting, spør du meg.

London burde gå fint. Tar du det tidligste og seneste flyet rekker du masse :)

Nå har jeg akkurat skrevet i en annen tråd at jeg ikke synes shoppingen i London er det helt store, men det er jo individuelt :) Det er i hvert fall mye, mye bedre enn Amsterdam!

Endret av Samulita
Skrevet

Bare litt kjipt om det er tåke og man lander x antall timer for sent og bare må snu på flyplassen og dra hjem igjen.

Men sånn utenom det vet jeg om flere som har vært i London på dagstur og shoppet mye :)

Skrevet

Litt på sidelinjen, men jeg ville aldri anbefalt Amsterdam hvis man kun skal shoppe! Elendig shopping, rett og slett. Den byen er til for helt andre ting, spør du meg.

London burde gå fint. Tar du det tidligste og seneste flyet rekker du masse :)

Nå har jeg akkurat skrevet i en annen tråd at jeg ikke synes shoppingen i London er det helt store, men det er jo individuelt :) Det er i hvert fall mye, mye bedre enn Amsterdam!

Hvilke shoppingbyer liker du da? :)

Skrevet

Tenk litt på miljøet! Fly fram og tilbake er virkelig unødvendig...

Ta heller en shoppingtur til nabobyen :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Ville også ha tenkt på hvor stor flyplassen (køer, sikkerhetskontroll, tid til gate) er og hvor langt utenfor sentrum den ligger. Skal man til London går det gjerne mer tid på flyplassrelaterte ting, enn om man drar til steder hvor det er kjappere å komme seg inn og ut.

AnonymBruker
Skrevet

Tenk litt på miljøet! Fly fram og tilbake er virkelig unødvendig...

Ta heller en shoppingtur til nabobyen :jepp:

:murvegg:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...