Gå til innhold

Bror i fosterhjem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har noen spørsmål til andre som også har søsken i fosterhjem..

Lillebroren min har vært i fosterhjem siden han var 8 år, han er nå 15 og jeg er 23. Kommer det en dag hvor man slutter å savne?? Det som kunne ha vært.det gjær så jævlig vondt, og jeg har alltid skjøvet han vekk fra meg fordi det gjør å vondt. Noe jeg angrer veldig på den dag i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor blir bare ett av to/flere barn plassert i fosterhjem?

Endret av DBM
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir bare ett av to/flere barn plassert i fosterhjem?

Kansje det har noe med alder å gjøre?

Skrevet

Men er det for sent å ta opp kontakten nå da? Du kan jo bare forklare han hvoran det har vært, og håpe han ønsker å gjenoppta kontakten?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble plassert privat innenfor familie, da mellom bestemor og tante.. Har ikke noe med å ta opp kontakten igjen, vi har jo litt kontakt.. men det er fortsatt sårt når jeg skal i bursdager å sånn til hans nye familie..

Skrevet

Kan du ikke skrive ett brev til han da, hvor du forteller hvordan du har det, og hvorfor du har skjøvet han vekk? Det er vel bedre at han vet det, enn at han skal gå rundt og føle at du skyver han vekk uten grunn?

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har hatt planer om det noen år nå. skyver det til side fordi jeg ikke orker å tanke på det. Vet det er feil, men sånn ble det bare. Begynner å grine bare jeg skriver her, så å skrive et brev blir litt mye. Men takk for svar. skal skrive brev en dag

Skrevet

Jeg får helt vondt av deg, håper virkelig alt ordner seg for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...