Gå til innhold

Refunderer strawberrynet fortsatt toll/moms?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at strawberrynet tilbakebetaler moms og toll hvis man bestiller noe som går over 200-kronersgrensa. Er det noen som vet om dette stemmer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det fortsatt gjelder. Det er forresten ikke toll på kosmetikk, bare moms. :)

Skrevet

Det gjelder, men ingen garanti. Så hvis du ikke har råd til moms og tollgebyr, så ikke kjøp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må bare få skryte litt av de her. Jeg er virkelig kjempefornøyd med behandlingen jeg har fått hos strawberrynett. Har handlet der 4 ganger siste par månedene (jada, det er mye), og fått tilbakebetalt i løpet av få dager. De svarer raskt på mail, og har super service!

Hos feeluniqe må jeg alltid sende mail minst 2, noen ganger 3 for å få refundert pengene (sender mail med 1 ukes mellomrom til jeg får igjen pengene). Jeg får sjelden svar på mail, og ja, rett og slitt :rope:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hm! eg har bestilt derifra et par ganger, og den siste ganga så spurte eg om å få refundert tolla. (fikk toll på kosmetikken ja..) men.. eg har ikkje hørt noe!

sendte fax te de.. hvordan gjorde dere det?

Skrevet

Hm! eg har bestilt derifra et par ganger, og den siste ganga så spurte eg om å få refundert tolla. (fikk toll på kosmetikken ja..) men.. eg har ikkje hørt noe!

sendte fax te de.. hvordan gjorde dere det?

Du betaler ikke toll på kosmetikk med mindre du har tollpliktige varer (klær, f.eks.) i samme bestilling! Du betaler kun moms på kosmetikk, og postens fortollingsgebyr (som ikke må forveksles med toll!)

• Liker 1
Gjest bubbels
Skrevet

Jeg har alltid fått pengene tilbake. Har handlet der mellom 10-20 ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...