AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har hørt at strawberrynet tilbakebetaler moms og toll hvis man bestiller noe som går over 200-kronersgrensa. Er det noen som vet om dette stemmer?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Tror det fortsatt gjelder. Det er forresten ikke toll på kosmetikk, bare moms.
Jade Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Det gjelder, men ingen garanti. Så hvis du ikke har råd til moms og tollgebyr, så ikke kjøp. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 http://no.strawberrynet.com/vat_refund.aspx
Zesaria Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Jeg må bare få skryte litt av de her. Jeg er virkelig kjempefornøyd med behandlingen jeg har fått hos strawberrynett. Har handlet der 4 ganger siste par månedene (jada, det er mye), og fått tilbakebetalt i løpet av få dager. De svarer raskt på mail, og har super service! Hos feeluniqe må jeg alltid sende mail minst 2, noen ganger 3 for å få refundert pengene (sender mail med 1 ukes mellomrom til jeg får igjen pengene). Jeg får sjelden svar på mail, og ja, rett og slitt
toneloone Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Hm! eg har bestilt derifra et par ganger, og den siste ganga så spurte eg om å få refundert tolla. (fikk toll på kosmetikken ja..) men.. eg har ikkje hørt noe! sendte fax te de.. hvordan gjorde dere det?
Jade Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Hm! eg har bestilt derifra et par ganger, og den siste ganga så spurte eg om å få refundert tolla. (fikk toll på kosmetikken ja..) men.. eg har ikkje hørt noe! sendte fax te de.. hvordan gjorde dere det? Du betaler ikke toll på kosmetikk med mindre du har tollpliktige varer (klær, f.eks.) i samme bestilling! Du betaler kun moms på kosmetikk, og postens fortollingsgebyr (som ikke må forveksles med toll!) 1
Gjest bubbels Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Jeg har alltid fått pengene tilbake. Har handlet der mellom 10-20 ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå