Gå til innhold

Den tynne pikken hans

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått meg ny type, kort sagt. Pikken hans er veldig tynn, ellers er den stiv og god, og passe lang. Min forrige partner hadde tykk og deilig penis som ofte bunnet meg så det gjorde vondt/godt. Må si jeg savner det litt.

Jeg kniper og kniper og føler jeg er ganske normal der nede, men kjenner ikke så mye når vi har sex. Jeg prøver å knipe endel under sex også. Hvis jeg har en finger i vagina når jeg gjør knipeøvelser kjenner jeg at det klemmer godt rundt den.

Nye typen har kommet med assosiasjoner til at jeg er vid i underlivet, noe jeg synes ikke er spesielt morsomt, nesten så jeg har lyst til å fortelle han hva jeg synes om pikken hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det enkelt, hvis dere ikke får det til å fungere så dropp det! Jeg har aldri opplevd problemer i et ellers godt forhold - det er faktisk ikke verken tykkelse eller lengde det kommer an på, det er hvordan den brukes. ;)

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig kjære deg. Om han kommer med slike assosiasjoner OG ikke får den delen av et forhold til å fungere - dropp det!

Ingen får snakke til oss sånn, ikke sant?

Skrevet

Ehm.. om du kjenner fingeren din inni deg og ikke penisen hans, så lurer jeg littegranne...?

Er penisen hand tynnere enn en av dine fingre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehm.. om du kjenner fingeren din inni deg og ikke penisen hans, så lurer jeg littegranne...?

Nei den er ikke det,men langt tynnere enn hva jeg er vant med av penis fra tidligere. Kanskje jeg blir for kåt og våt når vi har sex rett og slett? Synd fordi jeg er veldig glad i han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer deg igjen.. jeg kjenner han jo litt, men føler jeg må klemme som en gal for å oppleve litt friksjon. Mulig jeg som er for godt vant.

Skrevet

Da får du jo bare se hva som virkelig betyr noe for deg. Mannen eller penisen hans.

Det som er genialt med det kvinnelige kjønn er at det kan trenes og strammes, og tilpasses mannens penis om det er størrelsesforskjeller. Så spørsmålet er om du er tålmodig nok?

Skrevet

Fått meg ny type, kort sagt. Pikken hans er veldig tynn, ellers er den stiv og god, og passe lang. Min forrige partner hadde tykk og deilig penis som ofte bunnet meg så det gjorde vondt/godt. Må si jeg savner det litt.

Jeg kniper og kniper og føler jeg er ganske normal der nede, men kjenner ikke så mye når vi har sex. Jeg prøver å knipe endel under sex også. Hvis jeg har en finger i vagina når jeg gjør knipeøvelser kjenner jeg at det klemmer godt rundt den.

Nye typen har kommet med assosiasjoner til at jeg er vid i underlivet, noe jeg synes ikke er spesielt morsomt, nesten så jeg har lyst til å fortelle han hva jeg synes om pikken hans.

Så at du klager over hans penis er helt greit? men fri og bevare deg for at han har noe å si om din vagina? Har du hørt om dobbeltmoral og ordtaket om at "h*n ikke ser lenger en sin egen navle" ?

• Liker 1
Gjest MrsTux
Skrevet

Greit nok hvis det seksuelle ikke fungerer mellom dere, men det er dumt å skylde på at pikken er for tynn. Hvis du er flink til å knipe, synes jeg forøvrig det er rart at du ikke kjenner noe særlig når dere har sex.

Hvis det er som du sier, at du er for "godt vant", kanskje det er noe som vil gå seg til? Det vil dog aldri komme til å fungere om dere fortsetter å jakte på skyldige i denne sammenheng. Her må det samarbeid til, ikke drittslenging om hverandres kjønnsorganer.

• Liker 2
Skrevet

Nei den er ikke det,men langt tynnere enn hva jeg er vant med av penis fra tidligere. Kanskje jeg blir for kåt og våt når vi har sex rett og slett? Synd fordi jeg er veldig glad i han.

Jeg svarer deg igjen.. jeg kjenner han jo litt, men føler jeg må klemme som en gal for å oppleve litt friksjon. Mulig jeg som er for godt vant.

Men du sier du kjenner din egen finger greit nok? Det sier vel egentlig at det er en tilvenningssak, ikke sant?

Nå er det, som Stefan så fint formulerer det, slik at kvinnekjønnet tilpasser seg og kan trenes, så om du mener alvor og er litt tålmodig vil du tilpasse deg og bli vant til hans størrelse.

Men jeg syns uansett at dere to bør sette dere ned og snakke om sexen og om forventningen til hverandre - om han hevder du er vid og du hevder han er liten... vel så er det vel noen holdningsendringer som skal til fra begge sider kanskje - og kanskje litt arbeid med å finne gode stillinger der begge kjenner mye og der begge får glede av sexen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...