Gjest nemorosa Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Heisann! Jeg sitter her med veldig blandede følelser for øyeblikket. Historien er den at jeg for omtrent to måneder siden møtte en fantastisk gutt og omstendighetene skulle ha det slik at vi skulle ut og reise sammen med noen felles venner i tre uker. På de tre ukene merket jeg mer og mer at gutten nok var litt interessert og vi fant etterhvert tonen..for å gjøre en lang historie kort endte vi opp med å sove sammen det som skulle være den siste uken, og han bestemte seg for å stå over flyet han egentlig skulle ta tilbake til studiestedet sitt for å være en uke lenger hos meg. I utgangspunktet var jeg igrunn veldig skeptisk til å prøve å utvikle det noe mer, ettersom det ville være iallefall et halvt år til vi møttes igjen(pga utenlandsstudier)..men man kan jo ikke styre følelser, og det var jo nettopp utvikling av følelser som skjedde på denne tiden. Før han reiste fikk vi pratet litt og ble igrunn enige om at vi ikke ville ta det noe lenger, i og med at vi ikke kom til å sees igjen på en god stund og mye kan skje i mellomtiden. Vi ble imidlertid enige om å møtes for en date til sommeren om ikke noen av oss er opptatte på annet hold. Noen uker etter han hadde dratt fikk jeg tenkt godt over saken og kjent på følelsene rundt hva som hadde skjedd den siste tiden og fant ut at et halvt år var altfor lang tid..jeg bestilte derfor fly til studieplassen hans og skal etter planen besøke han om en måned. Han ble kjempeglad da jeg fortalte at jeg skulle komme. Så kommer "problemet"..den siste tiden har vi hatt veldig lite kontakt, og jeg merker at jeg sliter med følelsene mine rundt det hele. Jeg vet at han har utrolig mye å gjøre på skolen og jeg prøver derfor å ikke mase på han, men når kontakten begrenser seg til et par setninger annenhver dag kjenner jeg at jeg får litt problemer. Han er også en helt annen person når jeg snakker med han på nett enn det han var da vi var sammen, stiller veldig få spørsmål og det er vanskelig å holde en samtale gående..noe som gikk utrolig lett irl. Jeg har prøvd så godt jeg kan å holde følelsene mine oppe, men det at han tar såpass lite initiativ gjør at jeg er redd for å legge for mye i det som har skjedd..jeg er også redd for at han kanskje har mistet litt av gnisten han hadde(det var han som var mest "på" da vi møttes). Slik det er nå går jeg nesten bare rundt og venter på at han skal si at han ikke vil jeg skal komme likevel og alt føles så usikkert .. Jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre, har igrunn ikke noe lyst å ta det opp med han ettersom jeg er redd for å skremme han bort med for mye følelsesprat..men det er vel kanskje ingen vei utenom? Jeg er nok bare redd for å få høre det svaret jeg ikke vil høre, og muligens er jeg noe paranoid ettersom dette er en gutt jeg virkelig kan se for meg noe mer med. Vet at dere der ute ikke kan komme med noen fasit på hva jeg bør gjøre, men noen kloke ord hadde ikke vært å forakte
Nessy Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Kan godt hende han ikke er noe teksteperson, prøv å enten ring eller skype med ham
Gjest nemorosa Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Takk for svar !! Jeg pratet med han nå nettopp og jeg tror vi har fått ordnet opp i det og vi ble enige om å være "exclusive" og ikke rote oss borti noen andre til vi møtes igjen! Av og til er livet slettes ikke så verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå