Gå til innhold

he's not that into me?

Anbefalte innlegg

Gjest Tinkerbell87
Skrevet (endret)

Hei alle sammen :)

I sommer var det en kjekk gutt som var innom jobben min, jeg tenkte ikke noe over han før jeg la merke til at han stirret på meg. Jeg ble litt flau hver gang vi fikk øyekontakt og så litt bort. Han og kompisene hans satt til vi stengte butikken, siden det var fint vær så satt de ute. Mens jeg satt opp stolene inne la jeg merke til at han følgte med på blikket, han så rett inn gjennom vinduet og inn i øynene mine. tom. sjefen min la merke til det. De sa også "ha det" til meg da de dro, jeg var jo inne og de ute(trenger ikke å bety noe). To måneder etter la han meg til på facebook, men han sa ingenting. Etter en måned skrev jeg til han, og jeg fikk svar. Vi skrev frem og tilbake i litt over en måned, vi flørtet masse og han inviterte meg ut på kaffe. Vi snakket mye om denne kaffen, men det ble liksom bare prat om den. Så da jeg hintet til at vi kanskje skulle sette av en dag, så sa han at han hadde eksamens-periode og ikke hadde tid til noe akkurat nå, men at vi måtte ta det etter eksamen. Jeg sa at jeg forsto(noe jeg egentlig ikke gjorde, vil man møte en så tar man seg tid til en time på en cafe). Vi sluttet å maile hverandre etter hvert. Men jeg tenker desverre fortsatt på han. Jeg har ikke tenkt på en eneste gutt på 5 år, huff.. så jeg blir jo litt frustrert.

Forstår ikke helt hva vitsen var med å finne ut av navnet mitt, legge meg til på facebook, invitere meg ut, for så å ikke gjøre noe med det?

Men hovedspørsmålet er.. han har jo bursdag i dag, jeg tenkte å sende han en mail.. gratulere han med dagen osv, se om jeg får noe respons. Vet at jeg egentlig ikke burde, han er jo helt klart ikke "that in to me", men jeg vet ikke.. har tenkt på han siden sommer.

Hva synes dere. Og hvorfor gjør gutter sånt? Hva er vitsen?

Jeg orker ikke å se gjennom det jeg har skrevet nå, har ennå ikke lagt meg. Så vær så snill om dere ser en skrivefeil eller to, prøv å overse den/dem.

Endret av Tinkerbell87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peis på med bursdagshilsen, svarer han ikke, så er det kanskje ett hint?

Kan være han faktisk tar eksamenstida seriøst, og ikke har tid men virkelig vil en annen gang det passer for han. Bare ikke vært for mye på om du skjønner.

Good luck, det order seg! :jepp:

Gjest Tinkerbell87
Skrevet

Peis på med bursdagshilsen, svarer han ikke, så er det kanskje ett hint?

Kan være han faktisk tar eksamenstida seriøst, og ikke har tid men virkelig vil en annen gang det passer for han. Bare ikke vært for mye på om du skjønner.

Good luck, det order seg! :jepp:

Takk for at du gadd å lese gjennom først og fremst :)

Ja, svarer han ikke, så er det jo bare å glemme fyren.

Ja, kanskje det, men det ble liksom ikke noe "kaffe" etter eksamen heller.

Tror jeg kjører på med en bursdagshilsen, så får jeg se om han svarer i det hele tatt, og om han svarer med mer enn en høflig "takk, for at du graulerte meg" takk.

Hehe, komplisert dette!

Skrevet

Hva med å være litt "frekk" og si at "Den kaffeavtalen, NÅ er det vel kanskje på tide å ta den etterhvert"? :)

• Liker 1
Skrevet

Nix, glem han og finn deg en annen å flørte med.

Det kan være tusen grunner til at han ikke skriver mer til deg, og et par av dem kan være:

Han er redd for du skal si nei...men hvorfor skulle du det, når det var han som sa nei sist?

Han har en annen han er mer interessert i enn deg.

Så: videre til neste blomst :)

Det er milliarder av menn på kloden, ikke løp rundt etter en som ikke er klar til å ta en kopp kaffe med deg. Finn deg en som ikke kan vente med å se deg.

Pastill

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva med å være litt "frekk" og si at "Den kaffeavtalen, NÅ er det vel kanskje på tide å ta den etterhvert"? :)

Er et lite sjansespill, med mange vil det funke dårlig. Burde uansett ha byttet ut "etter hvert" med "snart" :wink:

Endret av DBM
Skrevet

Formulert i full fart mens jeg egentlig drev og multitasket (jeg er dårlig på det)

Om hun heller sier "Gratulerer med dagen, når skal vi drikke kaffe?" burde det være lett for ham. Uansett om svaret er aldri, eller han nøler, da vet man :)

• Liker 1
Skrevet

Nix, glem han og finn deg en annen å flørte med.

Det kan være tusen grunner til at han ikke skriver mer til deg, og et par av dem kan være:

Han er redd for du skal si nei...men hvorfor skulle du det, når det var han som sa nei sist?

Han har en annen han er mer interessert i enn deg.

Så: videre til neste blomst :)

Det er milliarder av menn på kloden, ikke løp rundt etter en som ikke er klar til å ta en kopp kaffe med deg. Finn deg en som ikke kan vente med å se deg.

Pastill

Enig. Om han virkelig var interessert ville han ha gått inn for å ta den kaffen for lenge siden.

• Liker 2
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg synes du legger veldig mye tolkning i småting.

For øvrig forstår jeg utmerket godt at han ikke vil ta en kaffedate midt i eksamensperioden. En time på kafe er ikke det samme som en times avbrudd i lesingen. Man skal til og fra, en time blir kanskje mer, det tar tid å omstille seg til og fra lesing, og hvis det nå er slik at han faktisk var litt småinteressert så er det et skikkelig dårlig triks å gjøre ting som kan forstyrre konsentrasjonen og minske leselysten betraktelig med vilje.

Gjest Tinkerbell87
Skrevet

Nei, jeg vet ikke, men jeg selv hadde eksamen den perioden, jeg hadde mye å lese på, men en kaffe hadde jeg klart å ta meg tid til. Men jeg forstår at noen ikke vil ta seg tid til noe sånt midt i eksamens rushet.

Jeg er jo klar over at hvis han var intresert nok så hadde han tatt kontakt etter jul, men det er noe med at jeg ikke klarer å gi slipp.

Sendte han en mail med bursdagshilsen nå, så får jeg se om han svarer i det hele tatt, og om det som sagt er mer enn en høflig "takk".

AnonymBruker
Skrevet

Heisann :)

Jeg skjønner din frustrasjon! Har selv nylig blitt kjent med en gutt som tok masse kontakt på nettdating side. Vi adda hverandre på facebook og snakka i noen dager. Han virka interessert og gav meg komplimenter, og kom med "du må komme hit en gang da" ol.

Plutselig så hører man ikke noe mer fra dem...

Jeg tolker det som at dette (i mitt og ditt tilfelle) er gutter som har "god sjangs" og ikke gidder å stresse med det eller så har de andre i skikkerten også.

Kanskje han følte at du var mer seriøs enn han? Kanskje han egentlig bare var ute etter å møte deg å ha det "uforpliktig gøy" ? Vi kvinner har en tendens å søke mer trygghet og fast, mens gutter kjører på og vil møte flere kvinner for gøy.

Si hva han svarer da :)

Gjest Tinkerbell87
Skrevet

Heisann :)

Jeg skjønner din frustrasjon! Har selv nylig blitt kjent med en gutt som tok masse kontakt på nettdating side. Vi adda hverandre på facebook og snakka i noen dager. Han virka interessert og gav meg komplimenter, og kom med "du må komme hit en gang da" ol.

Plutselig så hører man ikke noe mer fra dem...

Jeg tolker det som at dette (i mitt og ditt tilfelle) er gutter som har "god sjangs" og ikke gidder å stresse med det eller så har de andre i skikkerten også.

Kanskje han følte at du var mer seriøs enn han? Kanskje han egentlig bare var ute etter å møte deg å ha det "uforpliktig gøy" ? Vi kvinner har en tendens å søke mer trygghet og fast, mens gutter kjører på og vil møte flere kvinner for gøy.

Si hva han svarer da :)

Kan være sant det du sier, jeg vet jo at han har en del damer rundt seg. Men jeg mailer ikke i over en måned(nesten hver dag) med noen hvis jeg ikke er intresert. Men jeg har stusset litt på om han kanskje fant seg en han kanskje likte bedre, og det er jo greit.

Uansett gutter er rare, hva kan man si?

Jeg har fått svar nå, vet ikke helt jeg. Han har ikke skrevet mye, men han har skrevet to ganger. Først skrev han en høflig takk.

I den andre mailen skrev han en litt rar mail, at han ikke var så vanskelig å snakke med og at jeg kunne si hva jeg ville.

Men skjønte ikke helt hva han mente? Hva skal jeg si? Vet ikke om jeg skal svare han en gang, føler meg litt dum :(

AnonymBruker
Skrevet

Kan være sant det du sier, jeg vet jo at han har en del damer rundt seg. Men jeg mailer ikke i over en måned(nesten hver dag) med noen hvis jeg ikke er intresert. Men jeg har stusset litt på om han kanskje fant seg en han kanskje likte bedre, og det er jo greit.

Uansett gutter er rare, hva kan man si?

Jeg har fått svar nå, vet ikke helt jeg. Han har ikke skrevet mye, men han har skrevet to ganger. Først skrev han en høflig takk.

I den andre mailen skrev han en litt rar mail, at han ikke var så vanskelig å snakke med og at jeg kunne si hva jeg ville.

Men skjønte ikke helt hva han mente? Hva skal jeg si? Vet ikke om jeg skal svare han en gang, føler meg litt dum :(

Kanskje han mente at du skulle spørre om det du egentlig lurte på?

AnonymBruker
Skrevet

Det var litt spesielt. Han har vel merka at du er litt usikker.

Jeg tror jeg ville svart noe ala:

Hva mener du?

og deretter sagt noe ala:

Hvordan går det med deg forresten? Har ikke hørt så mye i fra deg i det siste :)

og så kunne du nevnt etterpå:

Hadde vært trivlig å tatt den kaffeen da vi prata om :)

Du må i alle fall svare :)

Keep us posted!

Skrevet

Lurer på om han er KG-medlem?

Gjest Tinkerbell87
Skrevet

AB: Nei, jeg vet ikke. Men jeg skrev noe ala det du skrev at jeg skulle skrive. Rart var det isåfall!

Pastill; Jeg tror ikke det, har ikke spurt han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...