Gjest SnakeOil Skrevet 24. mars 2011 #21 Skrevet 24. mars 2011 Synes grunnformen har litt for bredt kjeveparti for min del (første bilde), men haken er søt, og resten av ansiktet er utpreget feminint. Hun er pen.... ...men skjønner ikke helt relevansen til min egen tilværelse, går aldri rundt å dagdrømmer om kjendiskvinner for å være helt ærlig...
Gjest Lacus Skrevet 24. mars 2011 #22 Skrevet 24. mars 2011 Pen dame, men ikke ei jeg hadde snudd meg etter to ganger.
Gjest birry93 Skrevet 28. mars 2011 #23 Skrevet 28. mars 2011 Ikke blendende vakker kanskje, men jeg hadde helt klart tatt henne, dersom jeg var gutt. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #25 Skrevet 28. mars 2011 Nei, egentlig ikke. Men på det nest siste bildet var hun bare SÅ lik bestevenninnen min (som jeg synes der 10 000 ganger bedre ut) og da ble hun med ett litt finere. Synes ikke hun er stygg, men jeg synes ikke hun er vakker. Veldig spesiell da, ikke nødvendigvis på en negativ måte.
Snop Skrevet 28. mars 2011 #26 Skrevet 28. mars 2011 Er jeg den eneste som synes hun ikke så helt frisk ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå