Gå til innhold

Hvilken klesstil liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beskriv hvilken klesstil du liker best

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis noen kler seg "utypisk norsk", altså originalt, spennende og ikke nødvendigvis bare praktisk og behagelig, er sjansene store for at jeg liker det. Min egen stil er slik, og jeg legger vekt på god design, minimalisme kombinert med statement-plagg, aldri støvler eller allværsjakke selv om det regner noen dråper- så min egen stil er nok den jeg liker best.

Og selv om jeg selv ikke liker 50-talls-stil, f.eks, synes jeg at det ser kult ut når noen greier å "pull it off". Når noen er gjennomført i stilen, viser litt personlighet, og ikke bare har kopiert motereportasjer- og ikke prøver seg på noe de ikke kan gjennomføre (damer som ikke fikser høye hæler burde enten øve til de mestrer det før de bruker det offentlig, eller bare droppe det)- da blir det ofte bra.

Endret av Quirky
Gjest Tigress
Skrevet

Klassisk, med materiale i god kvalitet, men iblanda litt uvanlege element, som ein blazer i sweatshirtstoff eller Doc Martens pumps. Må vere litt annsleis også.

Gjest Consensio
Skrevet

Liker stilen de hadde på 50-tallet.

Ikke en stil jeg selv har, men jeg liker den best :)

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Siler som er insipert av 30- og 50-tallet. Gjerne litt "dark" og edgy. Jeg liker det alikevel stilrent og klassisk, men med en mørkere og hardere "dæsj" :rodmer:

Skrevet

Eg går som regel i kjolar, tights eller tjukk strømpebukse under. Gjerne slike kjolar utan erme, som ein har ein tynn genser/trøye under. Likar best snitt som framhevar kvinnelege formar (ikkje slike sekkelignade tunikaer), viss ikkje brukar eg eit belte i livet :)

Går helst i mørke fargar, føler eg kler det best, + praktisk. Mørk lilla, marineblå, rød og brun trur eg er fine fargar til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...