inga:) Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 (endret) Vurderer å kjøpe iphone, men lurer på om det er mulig å skrive sms på den uten ordlistefunksjon? Jeg har en Sony Ericsson i dag, og selv om jeg slår av ordliste når jeg skriver så skal den hele tiden fillføre setninger for meg og foreslå ord jeg skal skrive og jeg må hele tiden stoppe for å slette. Jeg blir rett og slett GAL av det. Så hørte jeg at noen som hadde iphone sa at hvis jeg irriterte meg over Sony, så burde jeg ihvertfall ikke vurdere å kjøpe iphone, -fordi den var enda verre. Selv hadde hun etter et halvt år ennå ikke funnet ut hvordan man kunne skru av ordlistefunksjonen. Dere som har iphone, stemmer dette? Finnes det ikke sms-funksjon uten ordliste eller som skal foreslå alt du skal skrive? Jeg ønsker meg en telefon som godtar at jeg vil og kan tenke selv Håper på svar... Endret 22. mars 2011 av inga:)
Lumsk Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har min andre iPhone nå, liker ikke ordbok selv, så jeg har deaktivert det ved å gå inn på Generelt-->Tastatur for så å sette Autokorrigering til 0. Det bør vel alle få til:)
inga:) Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har min andre iPhone nå, liker ikke ordbok selv, så jeg har deaktivert det ved å gå inn på Generelt-->Tastatur for så å sette Autokorrigering til 0. Det bør vel alle få til:) Hei lumsk. Tusen takk for svar Når du setter AV på autokorrigering, får du ikke en gang opp forslag en gang da? Den tlf jeg har nå er slik at jeg selv om jeg har tatt av ordliste, så popper den opp hvis jeg for eks står bak et ord jeg har skrevet og så plutselig vil gå opp på linjen over for å rette på noe. Med en gang jeg prøver å flytte markøren opp eller bortover aktiveres ordlisten igjen.. Som om den ikke er deaktivert i det hele tatt. Men det skjer ikke på iphone altså? (håpehåpe)
Lumsk Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Har ikke skjedd noe sånt på mine telefoner nei. Jeg skrur av funksjonen med en gang jeg får den, så ser jeg ikke mer til problemet:)
inga:) Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2011 Har ikke skjedd noe sånt på mine telefoner nei. Jeg skrur av funksjonen med en gang jeg får den, så ser jeg ikke mer til problemet:) Tusen takk, det var veldig betryggende å vite Så da får jeg sette igang med å finne ut hvor jeg skal kjøpe iphone og hvilket abbo jeg skal satse på
fairywing Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Har ikke skjedd noe sånt på mine telefoner nei. Jeg skrur av funksjonen med en gang jeg får den, så ser jeg ikke mer til problemet:) Jeg har heller ikke dette problemet. Jeg liker ordlisten på Sony ericsson, men kan ikke fordra den som er på iPhone så jeg har deaktivert den funksjonen. Og etter jeg deaktiverte så har jeg ikke sett et eneste hint av ordliste dukke opp Om du er ute etter abo til iPhone så kan du jo sjekke ut netcom sine iPhone abo. det er jeg fornøyd med ihvertfall
Gjest Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har aldri hatt den oppe jeg, måtte ikke skru den av når jeg fikk telefonen, var vel skrudd av automatisk.
Christiane_W Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Enkelt og greit: Innstillinger -> Generelt -> Tastatur Her flytter du den markerte knappen til "0".
Sushi Skrevet 23. mars 2011 #9 Skrevet 23. mars 2011 Selv hadde hun etter et halvt år ennå ikke funnet ut hvordan man kunne skru av ordlistefunksjonen. Da kan hun ikke ha prøvd så veldig hardt :gjeiper: Dumt å gå og irritere seg over noe som lett kan fikses - det er jo bare å spørre om hjelp om man ikke finner det ut. Håper du blir fornøyd, TS Selv bruker jeg autokorrigering, men innimellom kan jeg bli sprø av det jeg også. Synes bare fordelene er flere enn ulempene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå