Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er mange som sier at hvis du mister mye hår, kan du spise b-vitaminer.Men hva skal jeg se etter i butikken ? Jeg mener, det er jo massevis av c-vitaminer,det lyser jo opp, men det er liksom ingen det står b-vitaminer på. Det finnes jo selvfølgelig noen med blandete vitaminer, men bare b-vitaminer..? Har dere noen tips til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt noe som heter Suplex B. Det er for hår, hud og negler. Fås kjøpt på helsekostbutikker. Inneholder det meste av b-vitaminer og i tillegg ølgjær og sink. Den fungerte kjempefint for meg.

Det har vært to perioder(mye stress over lang tid, og etter fødsel) jeg syntes at jeg mistet så mye hår og at håret virket tynt. Da brukte jeg denne og den virket kjempebra for meg. Den dag i dag er håret mitt tykt, og opplever jeg en periode hvor jeg synes jeg mister mer hår enn jeg "burde" så tar jeg disse b-vitaminene for en periode.

Skrevet

På apoteket har de rikelig utvalg i rene B-vitaminpreparater. Det står tydelig på pakken, f.eks. B-total eller B-kompleks.

Skrevet

Jeg synes det produktet som heter "hårkontroll" er det beste for dette problemet.

Suplex B synes jeg ikke fungerte bra på meg.

Hårkontroll fås kjøpt hos enkelte frisører (Nikita bl.a.) og hos enkelte helsekostbutikker.

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...