Gå til innhold

Hvilken stue ser finest ut synes du

fafa  

68 stemmer

1. 1. ffff

• Stue 1
      41
    • Stue 2
      14
    • Stue 3
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Illiya
Skrevet

Likte stue 1 best. Lys og luftig, og mange muligheter til å gjøre det koselig.

Nr 2 var ikke aktuell i det hele tatt, for kald og upersonlig.

Nr 3 var grei og koselig, men for lite lys og luft, og dermed for trykkende.

Skrevet

Ingen, men hvis jeg måtte velge er det nr. 2, selv om det ser kaldt og stivt ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nr1 har en fordel fordi vi får se hvordan utsikten er fra stuen, mens fra de andre får vi ikke se noe som helst fra utsiden. Solforhold/utsikt spiller en stor rolle i om en stue er fin eller ikke. Men, vi får jo bare se en brøkdel av stuene, så det er umulig(for meg i alle fall) å gi et skikkelig svar.

• Liker 1
Skrevet

definivt nummer 3. stue 1 ble for mye "drivhus" og nummer 2 ble for upersonlig fabrikkaktig.

Skrevet

Likte ingen av dem egentlig.. Men den som så greiest ut var nr. 3 :)

Gjest sue84
Skrevet (endret)

likte alle jeg ;) Men ville kansje møblert det litt annerledes :)

stue 1: såg kjempekoselig ut, men altfor mye ting på et så lite rom, hadde det blitt jekka ned litt hadde det blitt bra :)

stue 2: altfor lite på et såå stort rom.. der kunne det vert jekka opp litt :) (men selve rommet var råfint)

stue 3: ble litt rotete, for mange forskjellige farger ++ synest jeg.. der hadde det vert fint med en mye renere stil, og maks 2 farger, varme farger. og kansje noen få kubbelys på bordet av en sterk farge som bryter? :)

makes sence? :gjeiper:

Endret av sue84
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1. Men like mye pga utsikten som selve stua. De andre ble litt for mørke og inneklemte (i allefall nr 3).

Skrevet

Tross litt for mye vindu , jeg hadde valgt stue nr 1

Gjest Spinell
Skrevet

Nr 1, uten tvil. Den kunne jeg følt meg hjemme i.

Lys, luftig, masse romfølelse, vakker utsikt. Håper bare de har varmereflekterende vindusglass!

Nr 2 var heller ikke helt dum, men synes det ble litt mye umotiverte "klosser og rette vinkler", særlig i taket.

Nr 3 sjarmerte meg ikke. Steinveggene var ikke pene, bildet gir inntrykk av at takhøyden føles lav, og du verden for en lys-løsning i taket!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Likte faktisk nummer 2 godt jeg, nummer 1 og, nummer 3 husker jeg ikke lenger så den gjorde ikke særlig inntrykk.

Skrevet

Likte også stue nr. 1 best. Men enig med de som syntes at det var litt for mye glass. Likevel tror jeg at jeg kunne trivdes der, vel og merke dersom ingen kunne se inn.

Skrevet

Jeg likte stue 1 best, synes den var koselig, og med fantastisk utsikt da!

Stue 2 ga meg ingenting.

Stue 3 var koselig, så det sto mellom denne og stue 1, men synes kanskje at stue 3 ble litt for mørk?

Gjest Mahareth
Skrevet

Den eneste jeg hadde klart å leve med var stue 3.

Skrevet

Jeg likte alle sammen, men det er litt vanskelig å sammenligne 1 og 3 syns jeg. Den første har jo flott utsikt og masse lys mens den siste er en kjellerstue med utsyn til en skråning. Jeg ville selvfølgelig hatt nummer 1 hvis jeg fikk velge, pga. utsikt, selv om jeg egenglit likte stilen på nummer 3 litt bedre.

Nummer 2 var jo også fin, men jeg tror ikke den stramme stilen hadde blitt opprettholdt dersom jeg hadde flyttet inn.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem egentlig, men det måtte blitt nr 1.

Skrevet

Jeg føler ingen av disse stuene var "meg" på noe vis, men om jeg måtte ha valgt ville det blitt nr 1.

AnonymBruker
Skrevet

Det måtte bli stue nr. 1 på grunn av den flotte utsikten og det luftige rommet. Men hadde nok byttet ut interiøret ja. Nr 2 og 3 var alt for "tette", og spesielt nr 3 hadde altfor lavt tak.

Gjest Stapler
Skrevet

Stue nr 2! Synes det er veldig stilig når taket går helt opp og det er åpent opp til andre etasje.

Skrevet

Stue nr. 1 - Koselig, kunne følt meg hjemme der.

Stue nr. 2 - Noe av det styggeste jeg har sett. Hadde ikke villet ha møblene der om de så ble kastet etter meg.

Stue nr. 3 - Helt grei, men ikke noe jeg ville valgt selv.

Ergo synes jeg stue nr. 1 er finest.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...