AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Har du noen gang blitt oppfordret av deres kjære til å ha på strømper under sex? Jeg spør fordi kjæresten min i helga, sa at han fantaserte ofte om å ta meg iført strømper..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Tror nok det er et ganske så vanlig ønske .
Gjest Passing by Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Stay-ups i senga har jeg sansen for, og strømper med sånne gammeldagse hofteholdere som man fester strømpene til, hvis noen forstår hva jeg mener
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Jeg er kvinne, og her i huset er det jeg som tar initiativet til litt sexy strømpebruk!
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Stay-ups i senga har jeg sansen for, og strømper med sånne gammeldagse hofteholdere som man fester strømpene til, hvis noen forstår hva jeg mener Å jadda, meg forstå
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Har du noen gang blitt oppfordret av deres kjære til å ha på strømper under sex? Jeg spør fordi kjæresten min i helga, sa at han fantaserte ofte om å ta meg iført strømper.. Her skjer det både titt og ofte. Sambo har en veldig greie for stayups. Digg!
Gjest Raindrops Skrevet 22. mars 2011 #9 Skrevet 22. mars 2011 Jeg overrasket han med nettingstrømper en gang i begynnelsen av forholdet. Nå oppfordrer han til det støtt og stadig. Vi har en liten forkjærlighet for sexy undertøy begge to, så det er helt greit for meg.
Gjest J.Bourne Skrevet 22. mars 2011 #10 Skrevet 22. mars 2011 Jeg lever enda i håpet! Har nevnt det noen ganger.
Gjest Fikira Skrevet 22. mars 2011 #11 Skrevet 22. mars 2011 Jeg bruker det til vanlig. Så blir titt og ofte overfalt om han skulle se det. Plager meg ikke =D
Wildy Skrevet 22. mars 2011 #12 Skrevet 22. mars 2011 Har jeg strømper på meg rekker de sjelden å komme av før vi er i senga... Skal innrømme at jeg er litt sløv med strømpebruken nå på vinteren, da er det mere tykke strømpebukser det går i av bekvemmelighetshensyn. Men det er jo snart vår og sommer....
Gjest HunterLady Skrevet 22. mars 2011 #13 Skrevet 22. mars 2011 Her river han de av meg. Er jeg som liker strømper her i huset, men får jo aldri lov til å ha de på!!! :gjeiper: Han foretrekker meg naken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå