Gjest SmurfeLurfen Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Hei Har tenkt å kjøpe en trådløs handsfree til min Sony Ericsson W595. Har bluetooth på mobilen, så tenkte å bruke det. Har dere noen anbefalinger? I prisklassen 0-200 egentlig. Men kan strekke meg til 300. Bruker det altså ikke så ofte, derfor gidder jeg ikke investere så mye i det. Og i tillegg så lurer jeg litt på hvilke regler som egentlig gjelder. Skal mobilen være fast i en beholder på dashbordet og hvor i så fall? Er jo en del regler så... Håper noen kan hjelpe meg.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Hei Har tenkt å kjøpe en trådløs handsfree til min Sony Ericsson W595. Har bluetooth på mobilen, så tenkte å bruke det. Har dere noen anbefalinger? I prisklassen 0-200 egentlig. Men kan strekke meg til 300. Bruker det altså ikke så ofte, derfor gidder jeg ikke investere så mye i det. Og i tillegg så lurer jeg litt på hvilke regler som egentlig gjelder. Skal mobilen være fast i en beholder på dashbordet og hvor i så fall? Er jo en del regler så... Håper noen kan hjelpe meg. DENNE er supergod. Her til en knallbra pris!
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 (endret) DENNE er supergod. Her til en knallbra pris! Hei! Har sett på linken idag. Står at varen ikke finnes i sortimentet deres lenger Men takk for forslag! Fant denne bloggen fra høsten 2010. Hun skriver at å snakke i mobil er lov så lenge man har handsfree. Men selve mobilen skal være fastmontert i mobilen. Altså i en beholder for mobil, framme i dashbordet eller i området der man har cdspiller og andre knapper osv. Da er det lovlig. Men er det lov å ringe til noen? Da må man jo selv trykke på mobilen før man ringer opp. Er det lov da? Sjansen for å bli tatt for akkurat det, er jo liten. Men vil ha det på det rette. Endret 22. mars 2011 av SmurfeLurfen
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Har bestilt denne nå: http://www.nemoware.com/shop/vh310-sony-ericsson-8798p.html 147 kr. Hastet litt, så måtte bare bestille en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå