Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dytte dytte dytte :)

Skrevet

Nei, den er nok unik. Jeg tuller ikke. Jeg holder ut med den søtkvalmende lukta fordi jeg ikke har funnet noe tilsvarende. Den gjør håret mitt mindre glatt og mer medgjørlig uten at det blir matt.

Avhengig av hva du er ute etter, kan du jo forsøke saltvannsspray eller Sebastian Volupt Spray-gele? Den er veldig drøy i bruk, men håret blir litt stivere enn av Wool Shake. Men lukta er nydelig og ikke for påtrengende.

Skrevet

Ja den minner om effekten av saltvann-spray men wool shake er ikke for våt, også oasis da. Kan ikke bruke saltvann da det klapper sammen og blir "striete". Oasis pudderet gjør håret for "trått".

Skrevet

Sebastian volupt sprai gele er bestilt på beautybay :))

Skrevet

Du trenger veldig lite av den, for det er mer en vanlig spraygele. Jeg har den i vått hår, børster gjennom, og børster litt mens det tørker for å unngå at håret blir stivt. Men det kommer litt an på effekten du vil ha, også. Jeg har en glatt frisyre, så rufsehår er ikke noe jeg jakter på. :ler:

Skrevet

I reklamen lover de at den ikke skal gi stivt hår, og at det er DET som er en av de beste egenskapene med den.

Skrevet

Det er bare tull og tøys. :jolie: Dersom du sprayer i vått hår og lar det tørke uten å gjøre noe, kan jeg love at du får stivt hår så det holder. Noen har nemlig gjort den tabben.

Skrevet

Ja har ikke tenkt å bruke den i vått hår uten å føne, det samme skjer jo med vanlig hårskum om man bare lar den tørke. Men kan man bruke den i hår-røttene å "gni" det litt større, slik man kan med wool shake??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...