Spent... Skrevet 21. mars 2011 #1 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei, jeg har hørt at mange bruker betegnelsen : skarp luft, men hva er egentlig skarp luft? Har selv en luftveisinfeksjon nå, og ble rådet av legen om å holde meg inne pga den skarpe luften.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnyside Skrevet 21. mars 2011 #2 Del Skrevet 21. mars 2011 Har ingen kjempegod forklaring, men det jeg tenker med det er at tidlig på våren/sent på vinteren begynner sola å varme, og vi føler at lufta begynner å bli varmere. Men fortsatt er det kaldt i lufta, og det er lett å "la seg lure" til å kle seg lettere. Huff, fryktelig dårlig forklart:p Det er så fornuftig inni hodet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Del Skrevet 21. mars 2011 Når det er skarp luft er det gjerne en kulde i luften som står stille og som "setter seg". Opplever jeg, hvertfall. Det river i nesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 21. mars 2011 #4 Del Skrevet 21. mars 2011 Kuldegrader, vil eg seie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 21. mars 2011 #5 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg tenker kaldt og tørt (og kanskje vind)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 21. mars 2011 #6 Del Skrevet 21. mars 2011 Klar luft som "river i neseborene" eller evt. når sola varmer og "lurer" deg til å tro at det er varmere enn det egentlig er (kaldt i skyggen, varmt i sola). Tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå