Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En del av dere har sikkert sett de lekre, fargerike clutch veskene fra Celine, og helt tilfeldig snublet jeg over en moteblogg der hun som driver den har laget en gjor-det-selv tutorial om hvordan lage en fargerik skinn clutch.

Style Scrapbook: DIY Clutch

Har kjempelyst til aa lage en (eller helst flere) av disse - eneste problemet er at jeg ikke har peiling paa hvor man kan faa kjopt slikt farget skinnstoff i Norge. Saa jeg lurer paa: har noen av dere peiling? Jeg bor ikke i Norge, men kommer til aa oppholde meg i Bergensomraadet i et par uker fremover og vil gjerne starte dette prosjektet fortest mulig.

Blir ufattelig glad hvis noen vet om et slikt sted!

Videoannonse
Annonse
Gjest Katee
Skrevet (endret)

Nå vet jeg ikke om de har skinnstoff på Quitekroken i Bergen, men de må ihvertfall kunne peke deg i riktig retning :) De har masser av fine stoff og vet nok hva som forhandles i Bergen.

Quiltekroken ligger langs Strandkaien.

Endret av Alyah
Skrevet

Nå vet jeg ikke om de har skinnstoff på Quitekroken i Bergen, men de må ihvertfall kunne peke deg i riktig retning :) De har masser av fine stoff og vet nok hva som forhandles i Bergen.

Quiltekroken ligger langs Strandkaien.

Tusen takk:) Jeg skal gaa der og sporre!

Skrevet

Den lignet veldig på en toalett-veske :fnise:

Skrevet (endret)

Den lignet veldig på en toalett-veske :fnise:

Spar deg for morsomhetene! Hvis du ikke liker vesken trenger du da ikke si noe - ikke alle har lik smak. Dessuten er jeg ikke ute etter aa hore hva andre mener om vesken, men hvor jeg kan faa kjopt stoff til aa lage den. To vidt forskjellige ting, hvis du spor meg!

Endret av Deborah
Skrevet

Det var ikke så morsomt, mest alvorlig ment, jeg har en helt lik toalettveske i rødt.

Gjest Katee
Skrevet

Forresten, jeg kom til å tenke på Panduro-butikken som er i kjelleren på Xhibition. De har jo alt mulig :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...