AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140523735308&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT Har sjekket, og det ser ut til at den faktisk er vintage. Er vintage så mye billigere i utlandet?. De har litt høy frakt, men likevel er jo prisen utrolig bra. Kan jo lett selge denne for mer i Norge. Hva synes dere om vintagevesker? Jeg synes det er kult å ha noe ikke alle andre har.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes det er sykt når vintagebutikker i Oslo tar 2000kr for noe bare fordi det er gammelt. Etter at vintage ble poppis for en stund siden, har det vært nesten umulig å finne kule ting til en billig penge. Der jeg kommer fra har vi ei bruktsjappe med alt mulig rart, ingenting koster mer enn 50kr. Du kan få deg nytt klesskap og nytt kjøkken for under tusenlappen. Sånn synes jeg det skal være med vintage ting. Så, du finner nok dyre vintage vesker utenlands også, det kommer bare veeeeldig an på vesken (er den fra et kjent merke er det garanter dyr) og selgeren. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Hvis kriteriet for at noe er vintage er at det er brukt, så er den sikkert vintage. Men du finner i så fall billig vintage på loppemarkeder over hele Norge.
Hvitdrøm Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Jeg elsker Vintage, fordi det gir mulighet til å kjøpe klær ikke alle andre går med. Skal jeg kjøpe merkevesker, kjøper jeg helt nye, men ellers kjøper jeg en blanding av ukjente/kjente vintagemerker. Mitt kritierium for å kjøpe noe vintage, er at klesplagget/vesken skal se fin ut. De tingene jeg får mest skryt av, er ofte vintage, fordi folk ikke har sett dem før Synes også think green-aspektet er bra. Men, ja, enig i at vintage blir overpriset her i Norge. Det handler om å finne butikker som priser rimelig. Og - det er egentlig ikke rart at vintagebutikker tar høyere priser. Alle som har vært på loppemarked vet at det er langt mellom skattene. En vintage klesbutikk har plukket ut fine plagg for deg. Selv foretrekker jeg E bay. Men kan også finne på å kjøpe noe jeg liker på UFF eller Velouria Vintage om jeg synes plagget er fint, og prisen OK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå