Gå til innhold

Fikk en rose på døren idag...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kom hjem idag, hang det en blomst på døren min. Den ble flerret raskt opp!

Var på fest i helgen og traff en fyr, som tydeligvis syntes jeg var aldeles fascinerende, enda jeg var såpass bedugget at jeg knapt husker vi snakket sammen, og IHVERTFALL ikke husker jeg ga ham nummeret mitt. Han neddynget meg i smigrende SMSer hele søndagen, mens jeg var mest opptatt av at det første jeg så da jeg logget på facebook, var at exen nå er i et forhold...

Også åpner jeg denne blomsten, og leser på kortet. Det er fra min stakkars sms/facebook-venn som vet ALT om hvor mannehatende jeg er etter jeg ble singel igjen...Som beleilig nok måtte jobbe overtid da jeg var i byen hans forrige uke, siden har jeg kalt ham en pingle og en kjerring :) Som forteller meg at det er kjedelig å våkne om morgenen uten å ha noen å smile til, hvorpå jeg sier han kan prøve med speilet på badet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smil og vær glad, det har bare skjedd meg en gang...og det er nærmere 20 år siden (og avsender løy til sin samboer og sa det var en julestjerne til en kompis, å få høre den historien tok liksom litt glansen av det hele :filer: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...