AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 reebok easytone Noen som har erfaringer med denne skotypen? merker man like mye bruk av benmuskulator som ved å gå med masaisko feks?
Rosenknoppen Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 *Dytte* Har også kikket litt på slike sko, hadde vært greit å høre andres erfaringer hvis det er noen mer erfarne brukere på emnet her inne!
laperla Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Hei Jeg bruker gåvarianten av disse skoene på jobb. (Jobber i helsesektoren, og tenkte at disse skoene må være midt i blinken.) I begynnelsen var det tungt å gå hele vakta med disse skoene, og ble støl i legger, lår og setemuskulatur. Synes det tok noe tid, før en ble vant med å gå med disse. Skoene har to puter under sålen, som gjør at en må stramme musklene for å holde balansen. Kommer helt klart til å fortsette å bruke disse på jobben. Enenste minuset er at disse skoene er store i størrelsen, og selv om de er å oppdrive i 35, så er de store.
Fantomina Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest yojo Skrevet 24. september 2011 #5 Skrevet 24. september 2011 Jeg har Easytone Trend II og merker ingenting til at de tar i benmuskulaturen. Jeg brukte skoene en hel sommer i en butikk og ble ikke mer sliten av en hel dag stående/løpende på jobb. Jeg er ganske godt trent (sykler og trener styrke 5-6 dager i uken), spesielt sammenlignet med flere andre på jobb som hadde de samme skoene (mennesker som anser en spasertur som trening og som trives best med rumpa i en stol). Kollegene mine hadde treningsverk og var ordentlig stiv og støl i beina og rumpa de første to ukene, men etter det merket ikke de heller noe til de. Bortsett fra det er det kjempeflotte sko; de er veldig gode å ha på og jeg har fått masse komplimenter for de Jeg har også disse, men jeg merke det litt i både legger og lår etter gode gå turer Så er jo Eastone Trend II veldig fine da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå