Gå til innhold

reebok easytone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

reebok easytone

Noen som har erfaringer med denne skotypen? merker man like mye bruk av benmuskulator som ved å gå med masaisko feks?

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dytte* Har også kikket litt på slike sko, hadde vært greit å høre andres erfaringer hvis det er noen mer erfarne brukere på emnet her inne! :jepp:

Skrevet

Hei :)

Jeg bruker gåvarianten av disse skoene på jobb. (Jobber i helsesektoren, og tenkte at disse skoene må være midt i blinken.)

I begynnelsen var det tungt å gå hele vakta med disse skoene, og ble støl i legger, lår og setemuskulatur. Synes det tok noe tid, før en ble vant med å gå med disse. Skoene har to puter under sålen, som gjør at en må stramme musklene for å holde balansen.

Kommer helt klart til å fortsette å bruke disse på jobben. Enenste minuset er at disse skoene er store i størrelsen, og selv om de er å oppdrive i 35, så er de store.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg har Easytone Trend II og merker ingenting til at de tar i benmuskulaturen. Jeg brukte skoene en hel sommer i en butikk og ble ikke mer sliten av en hel dag stående/løpende på jobb. Jeg er ganske godt trent (sykler og trener styrke 5-6 dager i uken), spesielt sammenlignet med flere andre på jobb som hadde de samme skoene (mennesker som anser en spasertur som trening og som trives best med rumpa i en stol). Kollegene mine hadde treningsverk og var ordentlig stiv og støl i beina og rumpa de første to ukene, men etter det merket ikke de heller noe til de.

Bortsett fra det er det kjempeflotte sko; de er veldig gode å ha på og jeg har fått masse komplimenter for de :)

Jeg har også disse, men jeg merke det litt i både legger og lår etter gode gå turer :) Så er jo Eastone Trend II veldig fine da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...