AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Noen som vet om noen godteributikker i Oslo? Gjerne utenlandsk godis
Gjest Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Nå er det noen år siden jeg bodde i Oslo, men jeg elsker Lucky Lips som ligger i Olav V gate. Ved Saga kino (Eller var det Eldorado.... ved Nationaltheateret i allefall). Hmm. Googla det nå. Det har visst bytta navn til Sharon's Sweet Shop. Men det har samme lokasjon http://www.sharonssweetshop.no "Sharons Sweet Shop is located at Olav V´s gate 4 and is situated in the middle of Saga Kino, Klingenberg Kino, Christiania Kino and Vika Kino. We are open seven days a week and we specialize in selling great American candy and treats."
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Nå er det noen år siden jeg bodde i Oslo, men jeg elsker Lucky Lips som ligger i Olav V gate. Ved Saga kino (Eller var det Eldorado.... ved Nationaltheateret i allefall). Hmm. Googla det nå. Det har visst bytta navn til Sharon's Sweet Shop. Men det har samme lokasjon http://www.sharonssweetshop.no "Sharons Sweet Shop is located at Olav V´s gate 4 and is situated in the middle of Saga Kino, Klingenberg Kino, Christiania Kino and Vika Kino. We are open seven days a week and we specialize in selling great American candy and treats." Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Det der er en annen butikk, den ligger nedenfor Klingenberg kino. Lucky Lips lever fortsatt i beste velgående ved siden av Saga kino.
Gjest Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Åååh :D Det var litt godt å høre.. Syns Lucky Lips var så pen og koselig butikk, ble lei meg da jeg trodde den var nedlagt :D Det var jo ENDA bedre nyheter for TS da! Toooo godtebutikker nært ved hverandre Happy Hunting og sleng over litt godis etterhvert daaa..
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Ååååå!!! :DD Finnes det noen butikker som bare selger konfekt?
MellonCollie Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 På kinokioskene har de også godt utvalg i godteri, og da spesielt en del amerikansk. Kan se noe info om det på hjemmesiden til Location, som har kioskene på Oslokinoene.
Gjest navnelapp Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Det er mange plassar der dei sel konfekt. Pascal har fantastiske konfektar, og det same har sebastien Bruno på majorstua.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Finnes det butikker som bare selger ting som kakepynt, konditorfarger, smakstilsetinger og lignende?
Lista Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 Skjønner ikke at det kan lønne seg å selge godteri fra USA i Norge.. Amerikanerne kan da virkelig ikke å lage godteri, og ihvertfall ikke sjokolade!
Gjest navnelapp Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Cacas i tollbugata, og rafensbutikkane. Det ligg m.a. ein i Grensen og ein nederst i Frognerveien.
mars-mamma Skrevet 15. april 2011 #13 Skrevet 15. april 2011 Kakepynte-ting har de også på jernia :-)
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #15 Skrevet 11. juli 2011 Skjønner ikke at det kan lønne seg å selge godteri fra USA i Norge.. Amerikanerne kan da virkelig ikke å lage godteri, og ihvertfall ikke sjokolade! Amerikansk godteri smaker mel, men tyske Milka er jo kjempegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå