Gå til innhold

Godteributikker i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om noen godteributikker i Oslo? Gjerne utenlandsk godis :)

Skrevet

Nå er det noen år siden jeg bodde i Oslo, men jeg elsker Lucky Lips som ligger i Olav V gate. Ved Saga kino (Eller var det Eldorado.... ved Nationaltheateret i allefall).

Hmm. Googla det nå. Det har visst bytta navn til Sharon's Sweet Shop. Men det har samme lokasjon :)

http://www.sharonssweetshop.no

"Sharons Sweet Shop is located at Olav V´s gate 4 and is situated in the middle of Saga Kino, Klingenberg Kino, Christiania Kino and Vika Kino. We are open seven days a week and we specialize in selling great American candy and treats."

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det noen år siden jeg bodde i Oslo, men jeg elsker Lucky Lips som ligger i Olav V gate. Ved Saga kino (Eller var det Eldorado.... ved Nationaltheateret i allefall).

Hmm. Googla det nå. Det har visst bytta navn til Sharon's Sweet Shop. Men det har samme lokasjon :)

http://www.sharonssweetshop.no

"Sharons Sweet Shop is located at Olav V´s gate 4 and is situated in the middle of Saga Kino, Klingenberg Kino, Christiania Kino and Vika Kino. We are open seven days a week and we specialize in selling great American candy and treats."

Tusen takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Det der er en annen butikk, den ligger nedenfor Klingenberg kino. Lucky Lips lever fortsatt i beste velgående ved siden av Saga kino.

Skrevet

Åååh :D Det var litt godt å høre.. Syns Lucky Lips var så pen og koselig butikk, ble lei meg da jeg trodde den var nedlagt :D

Det var jo ENDA bedre nyheter for TS da! Toooo godtebutikker nært ved hverandre ;)

Happy Hunting og sleng over litt godis etterhvert daaa..

AnonymBruker
Skrevet

Ååååå!!! :DD Finnes det noen butikker som bare selger konfekt? :sjenert:

Skrevet

På kinokioskene har de også godt utvalg i godteri, og da spesielt en del amerikansk. Kan se noe info om det på hjemmesiden til Location, som har kioskene på Oslokinoene.

Gjest navnelapp
Skrevet

Det er mange plassar der dei sel konfekt. Pascal har fantastiske konfektar, og det same har sebastien Bruno på majorstua.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det butikker som bare selger ting som kakepynt, konditorfarger, smakstilsetinger og lignende?

Skrevet

Skjønner ikke at det kan lønne seg å selge godteri fra USA i Norge.. Amerikanerne kan da virkelig ikke å lage godteri, og ihvertfall ikke sjokolade!

Gjest navnelapp
Skrevet

Cacas i tollbugata, og rafensbutikkane. Det ligg m.a. ein i Grensen og ein nederst i Frognerveien.

• 3 uker senere...
Skrevet

Kakepynte-ting har de også på jernia :-)

Skrevet

lucky lips, ligger ved siden av saga kino ;)

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at det kan lønne seg å selge godteri fra USA i Norge.. Amerikanerne kan da virkelig ikke å lage godteri, og ihvertfall ikke sjokolade!

Amerikansk godteri smaker mel, men tyske Milka er jo kjempegodt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...