Gå til innhold

Er ikke disse lekre? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du ikke sjekket størrelsesguiden på de, rett under der det står "Velg størrelse"?

Skrevet

så det ikke før etterpå, man regner med at str 40 er str 40.

AnonymBruker
Skrevet

så det ikke før etterpå, man regner med at str 40 er str 40.

Hm, det bør du aldri..... Størrelsene kommer veldig forskjellig, ofte en liten 40 mer 39 og en stoor 40, mer 41 feks.

Skrevet

Oj de var veldig fine :rodmer:

Skrevet

Ikke helt min stil siden jeg ikke liker slike lyse sko utenom i sneakers. Men i et bryllup med en fin pyntet kjole til, ja.

• Liker 1
Skrevet

Skoene syns jeg ikke var kjempe lekre, men jeg har bare gode erfaringer fra å bestille hos Brandos :) kvaliteten tilsvarer prisen etter hva jeg har opplevd. Helt grei leveringstid og ikke noe krøll.

Skrevet

De skoene kan jeg bruke til ALT, gleder meg!

AnonymBruker
Skrevet

Størrelsen kan variere etter hvilket merke skoene er. Forøvrig var disse skoene høyst ordinære, og noe jeg heller ville kjøpt i den lokale skobutikken.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke si du kan bruke de til alt, men definèr alt.

Skrevet

Størrelsen kan variere etter hvilket merke skoene er. Forøvrig var disse skoene høyst ordinære, og noe jeg heller ville kjøpt i den lokale skobutikken.

Man får ikke tak i nude pumps i ordinære butikker.

Skrevet

Jeg vil ikke si du kan bruke de til alt, men definèr alt.

Alr jeg ellers kunne brukt hvite eller sorte pensko til. Kjole, shorts, jeans, you name it. Nude passer til alle farger, også gjør formen og fargen på skoene at bena ser lengre ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke si at de der eller sorte pumps passer til shorts.

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil ikke si at de der eller sorte pumps passer til shorts.

Det kommer an på shortsen. Kanskje ikke adidas treningsshorts akkurat, he-he, men gjerne til en jumpsuite med kort shorts (ikke de med lange bein)i dongeristoff, for eksempel.

Fine! :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig kjedelige, dessverre. Og de minner veldig om brudesko.

Skrevet

Nei, de skoene der var på ingen måte pene, synes jeg. Men det er kanskje fordi jeg forbinder hudfargede pensko med gamle mennesker.

Skrevet

Hvis man synes pumps er kjedelige så er det smak og behag, det kjekke med disse er at fargen går til alt. Pumps er dessute klaasike og vil nok alltid være i motebildet.

Gjest bubbels
Skrevet

Slenger meg på med å si at de var kjedelige.

Ingenting for meg :)

Skrevet

Jeg synes det er ordentlig fine, klassiske sko!

Du kommer nok til å bli skikkelig fornøyd og får nok brukt dem masse :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...