sunshine1 Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Hei hei! Min kjære sexpartner kommer fort. Vi pleier å kose i 10 min og så har vi sex. Han kommer etter 10min, men det gjør på en måte ikke noe for meg fordi vi begge to liker hverandre og kysser gjerne videre. Men samtidig er han veldig trist og irritert fordi han kommer så fort, han runker jevnlig, og sier at det er bare med meg han blir sånn. Han vil ha heftig og lenge sex med meg, og vet ikke hva han skal gjøre. Han får ikke bare utløsning, penisen hans blir også slapp etter den første. Venninnen min fortalte at eksen hennes kom fort, men den var stiv i en time. Sååå er det noen som har peiling på hva som kan være årsaken - positivt eller negativ. Hva jeg/han kan gjøre? Jeg har bedt han om å slappe av, kanskje han anstrenger seg for mye, og runke oftere, men hjalp ikke så mye. Vennene mine sier at det er positivt at han kommer så fort - for da er han veldig tent. Men jeg vet ikke jeg...
I Grosny Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Problemet er enten at du er for pen, lukter for godt, eller har for deilig hud. Dette vil være ett problem som gradvis vil dempe seg littegrann når du blir gammel. Ellers så vil dere nok oppleve at hvis dere har sex når det har gått kort tid siden sist, så vil det ta lenger tid til utløsning. Hvis du avbryter tankene hans med matematiske eller filosofiske spørsmål, så kan det også roe han ned litt. Endret 21. mars 2011 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Problemet er enten at du er for pen, lukter for godt, eller har for deilig hud. Dette vil være ett problem som gradvis vil dempe seg littegrann når du blir gammel. Ellers så vil dere nok oppleve at hvis dere har sex når det har gått kort tid siden sist, så vil det ta lenger tid til utløsning. Hvis du avbryter tankene hans med matematiske eller filosofiske spørsmål, så kan det også roe han ned litt. Hva ? Problemet er at hun er for pen ? Dummeste jeg har hørt . Jeg er extremt pen , kunne vært modell eller glamourmodell om jeg ville , men ingen menn har hatt problemer med at de kommer for fort med meg av den grunn . Tvert om har jeg opplevd motsatt virkning , de jobber som fan og anstrenger seg til det ytterste for at jeg skal være mest mulig fornøyd med prestasjonen , hver eneste gang : ) Og fornøyd blir jeg også alltid . Så heldig er tydeligvis ikke mine" mindre pene " veninner ...ut fra det jeg har hørt om menns prestasjoner ovenfor dem ...de kan virkelig fortelle noen elendige historier om helt tragiske senge prestasjoner som er nesten komiske å høre på for meg da , som er bortskjemt i sengen .
Gjest Mann på 45 Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Hei hei! Min kjære sexpartner kommer fort. Vi pleier å kose i 10 min og så har vi sex. Han kommer etter 10min, men det gjør på en måte ikke noe for meg fordi vi begge to liker hverandre og kysser gjerne videre. Men samtidig er han veldig trist og irritert fordi han kommer så fort, han runker jevnlig, og sier at det er bare med meg han blir sånn. Han vil ha heftig og lenge sex med meg, og vet ikke hva han skal gjøre. Han får ikke bare utløsning, penisen hans blir også slapp etter den første. Venninnen min fortalte at eksen hennes kom fort, men den var stiv i en time. Sååå er det noen som har peiling på hva som kan være årsaken - positivt eller negativ. Hva jeg/han kan gjøre? Jeg har bedt han om å slappe av, kanskje han anstrenger seg for mye, og runke oftere, men hjalp ikke så mye. Vennene mine sier at det er positivt at han kommer så fort - for da er han veldig tent. Men jeg vet ikke jeg... Er i samme situasjon selv. Med min kjære så kommer jeg også mye fortere enn jeg har gjort tidligere. Kjenner jo at det er mye bedre nå enn før. Kanskje ligger det noe genetisk at jeg vil sikre at arvematerialet kommer frem? Uansett er det litt leit at det går så fort men alt med min kjære tenner meg og jeg kan ikke noe for det.
Stefan Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 For det første er 10 minutter med samleie noe over snittet, så han har ingenting å skamme seg over. Det er heller ikke uvanlig at penis blir slapp etter utløsning. Hvorfor han kommer raskere med deg enn med de andre han har hatt sex med kan det være flere grunner til: - Det kan hende han ikke er helt ærlig angående dette, ettersom dette er noe han skammer seg over. - Det kan tenkes at han føler mer for deg og dermed får større tenning. - Det kan hende dere har lenger eller heftigere forspill enn det han har vært vant til. - Det kan tenkes at dere rett og slett passer bedre sammen størrelsesmessig.
Gjest Iah Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Å komme etter 10 minutter kan da på ingen måte defineres som å komme fort? 8
Brunhilde Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Å komme etter 10 minutter kan da på ingen måte defineres som å komme fort? Helt enig! Sex er dessuten mye mer enn inn-ut-sprut, det som teller er hvor lang tid hele akten tar! 1
Gjest MikeWaters Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Problemet er enten at du er for pen, lukter for godt, eller har for deilig hud. Dette vil være ett problem som gradvis vil dempe seg littegrann når du blir gammel. Ellers så vil dere nok oppleve at hvis dere har sex når det har gått kort tid siden sist, så vil det ta lenger tid til utløsning. Hvis du avbryter tankene hans med matematiske eller filosofiske spørsmål, så kan det også roe han ned litt. Hæ? Det i midten ga mening, ellers.....not so much! Som sagt 10 min. med inn/ut er ikke så lite, så dere får varme opp mere samt variere repertoaret slik at det ikke blir for lenge for ham pr stilling. Endret 21. mars 2011 av MikeWaters
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Hva ? Problemet er at hun er for pen ? Dummeste jeg har hørt . Jeg er extremt pen , kunne vært modell eller glamourmodell om jeg ville , men ingen menn har hatt problemer med at de kommer for fort med meg av den grunn . Tvert om har jeg opplevd motsatt virkning , de jobber som fan og anstrenger seg til det ytterste for at jeg skal være mest mulig fornøyd med prestasjonen , hver eneste gang : ) Og fornøyd blir jeg også alltid . Så heldig er tydeligvis ikke mine" mindre pene " veninner ...ut fra det jeg har hørt om menns prestasjoner ovenfor dem ...de kan virkelig fortelle noen elendige historier om helt tragiske senge prestasjoner som er nesten komiske å høre på for meg da , som er bortskjemt i sengen . HAHAHAHA teiteste jeg har hørt. Selv om du er extremt pen som du selv sier så trenger du ikke være god i senga. Jenter som beskrever seg selv slik er ofte de verste i senga, de er så høye på pæra at ingenting er godt nok. 3
sunshine1 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2011 Ja, fikk sånn halvveis svar på spørsmålet mitt. Ble mer fokus på hva en av brukerne hadde svart, enn å gjøre meg klokere.
Gjest nobilian Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Ja, fikk sånn halvveis svar på spørsmålet mitt. Ble mer fokus på hva en av brukerne hadde svart, enn å gjøre meg klokere. *** Du fikk vel egentlig høre at du fint må ta til takke med ti minutter. 1
MadMax Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 Et gjennomsnittlig samleie ligger på i underkant av 3 minutter. Og kanskje er det bare en dårlig unnskyldning, det at han sier han kommer "fort" bare med deg. 1
Gjest UYN Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 TS sier du at han mister ereksjonen uten å ejakulere(eller synlig i hvertfall)? Kan hende han har 'retrograde ejaculation', altså at ejakulatet går oppover i blæren i stedet for ut urinrørsåpningnen.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 Sikkert fordi han bare har hatt seg med utpulte løse damer tidligere, og er ikke vant til deg som kanskje ikke er så løs. En som skriver at kjæresten kommer etter 10 min og kan være stiv en time etterpå? Er det mulig da? Trodde det var helt normalt at gutten ble slapp etterpå?! Har opplevd noen få ganger at gutten har bare fortsatt og holdt seg stiv, men som sagt, det er heller unntaket!
K.A. Skrevet 22. mars 2011 #16 Skrevet 22. mars 2011 HAHAHAHA teiteste jeg har hørt. Selv om du er extremt pen som du selv sier så trenger du ikke være god i senga. Jenter som beskrever seg selv slik er ofte de verste i senga, de er så høye på pæra at ingenting er godt nok. Poenget var vel nettopp det at om man kommer for fort har ikke det noe med partners utseende å gjøre. Du er jo enig med den du svarer, så det blir litt teit å si det er det teiteste du har hørt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #17 Skrevet 22. mars 2011 Hva ? Problemet er at hun er for pen ? Dummeste jeg har hørt . Jeg er extremt pen , kunne vært modell eller glamourmodell om jeg ville , men ingen menn har hatt problemer med at de kommer for fort med meg av den grunn . Tvert om har jeg opplevd motsatt virkning , de jobber som fan og anstrenger seg til det ytterste for at jeg skal være mest mulig fornøyd med prestasjonen , hver eneste gang : ) Og fornøyd blir jeg også alltid . Så heldig er tydeligvis ikke mine" mindre pene " veninner ...ut fra det jeg har hørt om menns prestasjoner ovenfor dem ...de kan virkelig fortelle noen elendige historier om helt tragiske senge prestasjoner som er nesten komiske å høre på for meg da , som er bortskjemt i sengen . Å komme etter 10 minutter kan da på ingen måte defineres som å komme fort? Enig, synes det er lang tid, jeg.
sunshine1 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #18 Skrevet 23. mars 2011 Jeg mente at i forhold til de andre han har hatt sex med så kommer han fort - i følge han. Forstår godt at dere har svart som dere har svart, dårlig formulering av meg! Beklager!
I Grosny Skrevet 24. mars 2011 #19 Skrevet 24. mars 2011 Hæ? Det i midten ga mening, ellers.....not so much! Som sagt 10 min. med inn/ut er ikke så lite, så dere får varme opp mere samt variere repertoaret slik at det ikke blir for lenge for ham pr stilling. Mike. Det jeg skrev er jo en litt romantisk forenkling. Og det som er for enkelt er jo sjelden den fulle sannheten. Men personlig mener jeg at ekstremt tiltrekkende dame kan gi litt ekstra tenning, og at ekstra tenning kan føre til raskere utløsning. Men dette er jo veldig individuelt. Den som har svaret er jo gutten hennes. En person mente at forklaringen var at de passet veldig bra sammen, rent kroppslig. Dette er jo en mekanisk forklaring, og kan godt være sannheten.
Gjest MikeWaters Skrevet 24. mars 2011 #20 Skrevet 24. mars 2011 Men personlig mener jeg at ekstremt tiltrekkende dame kan gi litt ekstra tenning, og at ekstra tenning kan føre til raskere utløsning. Det hørtes ut som et jomfruproblem for meg, men......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå