Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snuser på Matis SPF 50 som solkrem til ansiktet. Men blir det ikke vanskelig med faktor 50 også sminke? Innbiller meg at den kremen blir veldig tjukk. Har noen prøvd?

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med denne kremen?

Skrevet

Søk etter produktet på HildeChristina.com, står mye nyttig der. Har desverre ikke prøvd selv. Håper du er klar over at den er utsolgt... dersom du finner den hadde det vaert fint om du hadde sagt i fra - er mange som leter etter matis produkter. :) Uansett om den er faktor 50 så betyr det ikke at den er tykk - det kan den vaere uansett om det bare er faktor 15 også. Jeg leter også etter en solkrem som kan brukes under sminke, og det er ikke lett!

Skrevet

Jeg bruker denne fast :)

Den har en krem konsistens, men den blir ikke spesielt fet på huden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

RugRatzz: takk for svar :-) Kan jeg spørre deg hvordan kremen med spf 50 lukter? Jeg takler ikke kremer som har en sterk lukt, så hadde vært greit å vite før man evt. kjøper.

Skrevet

Nei, den lukter ikke noe spesielt :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, RugRatzz :-) Kan jeg spørre hva slags hudtype du har, og bruker du kremen som en dagkrem hver dag? Eller brukes den som en typisk solkrem de dagene man skal være ute i sola? Blir man hvit i ansiktet av den? Mange spørsmål dette her :sjenert:

Skrevet

Jeg har kombinasjon: normal i kinn og hake, mens kan bli litt blank på nese og i panna. Jeg bruker den som en dagkrem, men om man ikke ønsker solfaktor hele tiden er den fin å bare bruke ved behov også :)

Man blir litt hvit akkurat først, men den hvitheten går over ganske raskt. Nå har jeg veldig lys hud, så det kan hende at en eventuell hvit farge vil vises bedre på noen med mørkere hud.

Dessuten bruker iallefall jeg sminke utenpå så da merker man jo uansett ikke noe til det :)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk, fant den ingen steder jeg! :-D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig å være til hjelp, Miah :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...