Gå til innhold

pudder eller krem


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg bruker dagkrem med farve. Nå så jeg på pudder i går og virket fint da jeg tok på hånden min.

Hva er best egentlig.? Jeg har litt uren hud, litt store porer syns jeg.

Så på E.Arden sitt som het golden. Prøvd???

Jeg har tørr hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det "skal" være best med krem, men dersom du føler deg fristet til å bruke pudder tror jeg ikke huden tar skade av det. Golden fra E. Arden er veldig bra. Bare prøv deg frem og finn det som passer best for deg.

Krem eller pudder- kos deg med sminken!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har tørr hud, vil jeg anbefale deg å bruke krem fremfor pudder.

Pudder gir ikke fuktighet til huden, imotsetning til krem.

Jeg bruker foundation fra Mary Kay (tørr hud), den er super! icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har sett noen tar pudder utenpå krem. Hvorfor gjør de det? Blir finishen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pudder matter ned, og gjør også at sminken sitter bedre.

Jeg vil også anbefale krem til deg med din hudtype.

Men shiseido har et pudder for fet hud som er veldig fint!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Hei.

Jeg er makeupartist, og ville anbefalt en lett fuktighets krem med farge i stedet for pudder. Når jeg jobber, bruker jeg kun transparent pudder for å få foundation til å sitte bedre og for å matte ned huden. Pudder med farge ser jeg ikke helt poenget med.

Hvis du er tørr i huden, velger du en olje basert foundation, hvis du er fet i huden, velger du en vann basert.

Line icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også litt uren hud med endel porer - har prøvd mange merker innen ansiktssminke (Kanebo, Arden, Shiseido..)Har ikke vært fornøyd med resultatet.

For noen måneder siden bestemte jeg meg for å prøve et "billig" merke - Max Factor - med meget godt resultat!

Som underlag bruker jeg MF hypersmooth 005 Sand, krem (essensielt med fuktighetskrem først!!), og tar MF Facefinity Compact Foundation 05 Sand utenpå.

Mer naturlig sminket har jeg aldri vært..

Anbefales!

Hilsen

supernova`en

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bruker en lys foundation krem fra Loreal og lyst pudder fra Chanel utenpå. Det blir ikke tjukt og klumpete, men det ser naturlig ut. Folk sier alltid de synes jeg har så glatt og jevn hud, uten kviser men de skulle bare visst... :wink:

Jeg synes dette blir veldig bra, problemet er at enn blir avhengig av så masse sminke, og huden blir forsåvidt ikke så fin når den ikke får puste... Men hvis du skal ut på byen eller vil se ekstra fin ut en dag, så bruk foundation og pudder. Men husk å ta en tone lysere enn din egen farge, folk som velger mørkere får som oftest et dårligere resultat.

klem fra Louise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...