Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst å dra sørover for litt varme og sol snarest, men jeg skjønner jo at de fleste jeg kjenner er opptatt med studiene og jobb. Likevel klarer jeg ikke å legge bort tanken om at det hadde vært digg med en tur, nå!

Noen andre som tenker det samme...? Har aldri møtt noen fra nettet før, men kanskje jeg bare må hoppe i det...

Ang reisemål- er jeg åpen for det meste. Vi kan diskutere det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bli med til NY ;) Absolutt ikke varmt, da!

Bortsett fra det kan jeg tipse deg om couchsurfing.org. Der kan du i hvert fall komme i kontakt med folk som befinner seg på samme sted som deg, eller t.o.m. finne en spennende reisepartner :) Couchsurfing er ikke obligatorisk.

Skrevet

Jeg skulle gjerne reist til et varmere sted akkurat nå. Men jeg har bestilt tur til Italia i mai. Reiser alene.

Skrevet

Jeg skulle gjerne reist til et varmere sted akkurat nå. Men jeg har bestilt tur til Italia i mai. Reiser alene.

Alene? Jeg vurderer det selv, men tipper jeg kommer til å syns det blir så kjedeliiiig! Hvem skal smørre ryggen liksom? Være sosial på stranden og spille beach med? Satser du på å utvide horisonten og bli kjendt med folk eller? Ellers ser jeg for meg jeg hadde gått på vegggen :fnise: Haha.

Har veldig lyst tilbake til Italia selv i sommer.

Skrevet

Du kan jo bli med til NY ;) Absolutt ikke varmt, da!

Bortsett fra det kan jeg tipse deg om couchsurfing.org. Der kan du i hvert fall komme i kontakt med folk som befinner seg på samme sted som deg, eller t.o.m. finne en spennende reisepartner :) Couchsurfing er ikke obligatorisk.

Skal du til NY? nå??

Skrevet

Ja, jeg drar på torsdag :fnise:

Skrevet

Alene? Jeg vurderer det selv, men tipper jeg kommer til å syns det blir så kjedeliiiig! Hvem skal smørre ryggen liksom? Være sosial på stranden og spille beach med? Satser du på å utvide horisonten og bli kjendt med folk eller? Ellers ser jeg for meg jeg hadde gått på vegggen :fnise: Haha.

Har veldig lyst tilbake til Italia selv i sommer.

JA! Bare å si fra om du skal reise til Italia.

Har faktisk ei venninne som skal til Italia nesten samtidig som meg. Hun skal et annet sted enn meg. Helt tilfeldig at vi reiser samtidig. Kanskje møte henne en dag.

Men jeg satser på å dra rundt veldig mye. Se og oppleve alt mulig. Også blir man alltid kjent med folk.

Skrevet

Jeg reiser alene til London fra 4.-7. april. Gleder meg!!! Sol og varme er dog litt mye å be om.. Skal bo på hostel midt i byen, blir passe sosielt tror jeg. Gleder meg til å gå på skattejakt i byen på egen hånd, men skulle ts dukke opp i byen en av dagene da sier jeg ikke nei til å finne på noe sprell.

Er 23 forresten. ;)

Skrevet

JA! Bare å si fra om du skal reise til Italia.

Har faktisk ei venninne som skal til Italia nesten samtidig som meg. Hun skal et annet sted enn meg. Helt tilfeldig at vi reiser samtidig. Kanskje møte henne en dag.

Men jeg satser på å dra rundt veldig mye. Se og oppleve alt mulig. Også blir man alltid kjent med folk.

Høres morro ut! Jeg fikk veldig lyst å reise mer rundt sist jeg var i Italia. Da brukte vi mesteparten av tiden på å reise for å få sol :fnise:

Hvilke aktiviteter og steder tenker du? Har du vært mye i Italia? Har du besøkt øyene? Kjenner jeg gleder meg til sommeren jeg nå!

Skrevet

Jeg reiser alene til London fra 4.-7. april. Gleder meg!!! Sol og varme er dog litt mye å be om.. Skal bo på hostel midt i byen, blir passe sosielt tror jeg. Gleder meg til å gå på skattejakt i byen på egen hånd, men skulle ts dukke opp i byen en av dagene da sier jeg ikke nei til å finne på noe sprell.

Er 23 forresten. ;)

Hva skjer med å reise alene?? Jeg er nok litt avhengig av å reise med noen, hele turen, haha! :fnise: Føler meg liksom ikke uselvstendig da men... kan jeg spørre hva det er som gjør at dere velger å reise alene? Kanskje jeg må teste det en gang :sjenert:

Ellers hører London fristende ut! Og har veldig lyst tilbake dit en gang. Men akkurat nå må jeg innrømme at sola står såpass i fokus..haha! :fnise:

Skrevet

Høres morro ut! Jeg fikk veldig lyst å reise mer rundt sist jeg var i Italia. Da brukte vi mesteparten av tiden på å reise for å få sol :fnise:

Hvilke aktiviteter og steder tenker du? Har du vært mye i Italia? Har du besøkt øyene? Kjenner jeg gleder meg til sommeren jeg nå!

Tenker å ta turen innom Napoli og Roma. Gleder meg veldig. Det er ikke første gang jeg reiser til Italia. Ikke siste gang heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...