Gå til innhold

Sexproblemer

Gjest caramiacaramella

Fremhevede innlegg

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg har holdt på med en i rundt 6 mnd. Vi er veldig glade i hverandre, og sexen har alltid vært god. Men i det siste føler jeg meg litt tilsidesatt på en måte, jeg føler sexen handler mest om ham. Jeg legger vekt på at han skal nyte sexen, og gjør mye for ham. For meg er det en selvfølge at en sexpartner prøver å gjøre det så godt som mulig for den andre. Jeg merker jo at han vil gjøre det godt for meg, han spør feks ofte hvordan jeg vil ha det og jeg kan velge stilling osv. Problemet er at i det siste har sexen bestått av langt forspill, deilig sex - og så kommer han og vi er ferdige. Jeg kan ikke alltid komme under samleie, og før pleide han ofte å fingre meg til orgasme før eller etter samleie. Men i det siste har han liksom ikke gjort det. Feks i går kveld. Vi kunne ikke ha sex fordi vi var tom for kondomer, så jeg sugde og runket ham. Det tok ganske lang tid før han kom fordi han hadde drukket, men han nøt det jo og derfor gjorde jeg det med glede. Men etterpå sa han liksom bare god natt! Jeg var jo kjempekåt og antok vel at han skulle gjøre noe for meg etterpå. Skjønner ikke helt jeg. Dersom han hadde gitt meg en orgasme, er det en selvfølge for meg at etterpå gjør jeg det samme for ham. Jeg hadde selvfølgelig ikke lyst til å si at jeg også ville komme, føler det hadde vært veldig egoistisk. Så vi la oss bare, men jeg var jo ganske frustrert! Hva tenker dere om dette? Jeg vet jo at jeg bør ta det opp med ham, men er redd for at han feks synes det er et ork å gi meg orgasme. Og å tvinge ham til å gjøre noe slikt hvis han egentlig ikke vil er det siste jeg vil gjøre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg helt klart det skal være en likestilling med sex. Det er to som skal nyte det SAMMEN. Dersom det motsatte hadde skjedd så hadde jeg følt meg l i t t snytt. La oss si gjennom et halvt år at jeg kunne godtatt og ikke bli tilfredsstilt noen få antall ganger, greit nok - men, ikke å foretrekke. Dersom jeg hadde oppdaget at dette blir et mønster og altså noe som gjentar seg, så ville jeg sagt ifra på en behersket måte. Sex er så følsomt og det handler om å føle likeverd også. Dersom man først har kommet til en deilig hyggestund i senga, med langt forspill o.s.v. så hører det med at begge skal ha en tilfredsstilt nytelse under sånne omstendigheter. Det kan mulig arte seg annerledes i andre "settinger". Jeg som mann er opptatt av kvinnen jeg elsker med skal nyte det til fulle, kunne aldri tenke meg sex uten å gi min partner orgasme. Jeg respekterer henne som min elskerinne der og da og er fokusert på at hun skal føle likeverd og ha det bra sammen med meg.

Jeg ser definitivt ditt tiltagende problem som en liten utfordring som du bør konfrontere ham med. Gjør det bare på en diplomatisk måte. Sex er et samspill og han bør vise deg den respekten du synes du fortjener.

I noen forhold er det kanskje greit at en part oppnår full nytelse, men da er det kanskje avtalt noe på forhånd, eller man kjenner hverandre så godt at man sier f,eks : "ikveld er det din tur kjære".....

Eller om en av partene er trøtt og sliten så kan det også avtales om det er greit å gi nytelse til kun en av partene.

Dialog og kommunikasjon er det viktigste i dette flotte samspillet. La han få høre hva du mener om saken....

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Siden orgasme er et naturlig sovemiddel for oss menn, så kan du kreve din orgasme før han får sin! :D

69 kan jo være et alternativ?

Selv føler jeg meg mislykket som mann om hun ikke kommer minst en gang under samleie.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hmm er ikke dette vanlig da?Har opplevd dette i alle mine forhold, når vi har vørt sammen ei stund. Atjeg suger han og han spruter, så legger han seg til å sove. Det er gjerne bare i begynneløsen av forholdet at de gjør alt de kan for å tilfredstille deg og behage deg innen sex :)

Men nå blir jo jeg mest opphissa av å gi og synes det er helt greit at han får uten at jeg skal kreve orgasme :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Siden orgasme er et naturlig sovemiddel for oss menn, så kan du kreve din orgasme før han får sin! :D

69 kan jo være et alternativ?

Selv føler jeg meg mislykket som mann om hun ikke kommer minst en gang under samleie.

Jeg har da ikke lyst til å kreve noe som helst. Jeg vil jo at han skal ha lyst til å få meg til å komme uten at jeg trenger å si noe.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hmm er ikke dette vanlig da?Har opplevd dette i alle mine forhold, når vi har vørt sammen ei stund. Atjeg suger han og han spruter, så legger han seg til å sove. Det er gjerne bare i begynneløsen av forholdet at de gjør alt de kan for å tilfredstille deg og behage deg innen sex :)

Men nå blir jo jeg mest opphissa av å gi og synes det er helt greit at han får uten at jeg skal kreve orgasme :)

Kanskje det er vanlig, men det er da ikke rettferdig. Jeg tenker også at det er greit at en bare får orgasme iblant, men det er når det skjer hele tiden at det føles urettferdig og galt.

Skrevet

Samme som caramiacaramella, greit en gang i blandt, men hvis det er slik så og si hele tiden så gidder man vel ikke til slutt?! :P

Synes han skal gi deg orgasme før han får selv.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kanskje det er vanlig, men det er da ikke rettferdig. Jeg tenker også at det er greit at en bare får orgasme iblant, men det er når det skjer hele tiden at det føles urettferdig og galt.

Ja men iallefall er det mine egne erfaringer med de jeg har h att forhold til :)

Og det er som du sier, de kan jo ikke ha så LYST når de ikke gjør det?

Er vel gjerne i begynnelsen når det er spennede med ny dame at de gjør det. Senere blir det vel mer å bare få tømme seg. jeg vet ikke :P

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Ja men iallefall er det mine egne erfaringer med de jeg har h att forhold til :)

Og det er som du sier, de kan jo ikke ha så LYST når de ikke gjør det?

Er vel gjerne i begynnelsen når det er spennede med ny dame at de gjør det. Senere blir det vel mer å bare få tømme seg. jeg vet ikke :P

I så fall synes jeg guttene du har holdt på med har vært ganske egoistiske. Det kunne ikke falt meg inn å ikke gjøre noe for ham etter at han har gitt meg orgasme, jeg hadde bare følt meg så egoistisk.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg har da ikke lyst til å kreve noe som helst. Jeg vil jo at han skal ha lyst til å få meg til å komme uten at jeg trenger å si noe.

La meg omformulere, da du tok meg seriøst til tross for min ":D" :D

En mulighet er at dere prater om det, og at han dermed får deg til å komme før du får ham til å komme. I mange tilfeller mister menn fullstendig lyst på alt seksuelt, etter orgasmen.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

I så fall synes jeg guttene du har holdt på med har vært ganske egoistiske. Det kunne ikke falt meg inn å ikke gjøre noe for ham etter at han har gitt meg orgasme, jeg hadde bare følt meg så egoistisk.

Ja JEG hadde og følt med egoistisk, jeg kunne ikke ha gjort det. Men menn gjør de tjo i stor grad. Har snakket med flere av mine venninner om dette og familie, og det er deres erfaring. OGSÅ TS sin tydeligvis. Vil foreslå jeg og som katten sier, at han kan tilfredstille DEG først :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

TS er jo meg da:) Men vi har det kjempefint nå, jeg tok det opp med ham at jeg hadde følt meg litt tilsidesatt i senga i det siste og han har absolutt skjerpet seg! Det var også en grunn til at han gjorde som han gjorde(eller ikke gjorde :gjeiper: ), men jeg orker ikke gå inn på det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...