Gå til innhold

Ditt beste vippetriks

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Har dere noen skikkelig gode tips til hvordan man kan krølle/bøye vippene på best mulig måte, slik at det holder hele dagen? Hva slags vippetang synes du er best og har du kanskje noen triks på hvordan man bruker den for å få best mulig effekt? Og hva slags mascara bruker du?

Jeg bruker en elektrisk vippebøyer for tiden. Sminker øynene ferdig før jeg tar et tynt lag med forlengende mascara på. Lar dette tørke litt før jeg bruker vippekrølleren på vippene. Påfører så vannfast mascara (akkurat nå har jeg L'Oreal telescopic) umiddelbart etter jeg er ferdig å bøye vippene. Dette funker, men skulle gjerne testet noe annet som kanskje hadde gitt enda bedre effekt/holdbarhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må jeg nesten anse meg selv som ekspert på emnet. ;)

Den beste vippetangen jeg har prøvd er uten tvil i fra Shu Uemura. Kombinert med maskaraene (som er vannfaste) Covergirl - Lash Blast Waterproof eller Rimmel - 100% Waterproof mascara, blir resultatet perfekt! :hjerte:

Endret av Stellia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyer først helt innerst sånn ca, så på midten, og helt ytterst. Da blir bøyen mye finere, og jeg synes iallefall det holder lengre når jeg bøyer på tre plasser :)

Og vannfast maskara!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg funker det faktisk ikke med vippetang, jeg har rett og slett for korte vipper. Har prøvd med shu uemura osv., det bare..funker ikke. Sånn varmevippetang funker ganske greit, men de har en tendens til å gjøre sånn at vippene klistrer seg sammen og klumper. Det som derimot funker for meg, er en maskara - diorshow iconic! Men må ha iallefall 2 lag, helst 3, og være flink til å "arbeide" med den..og da ser faktisk vippene ganske lange ut, og får en skikkelig fin bøy! Jeg vet at den ikke funker på alle, søsteren min f.eks., har rette men ganske lange øyenvipper, og hennes bøyer seg nesten nedover med denne mascaraen :P Jeg har korte, rette og nokså tynne øyenvipper, og den funker kjempebra på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vippetangen under varmt vann først slik at den blir passe varm. Tørk den med papir før bruk. Og ikke så varmt at du brenner deg selvfølgelig :)

Endret av LaCream
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...