Gå til innhold

Rockering med vekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg trener kondisjon og ved siden av dette vil jeg bruke noe som kan stramme opp magen og gjerne fjerne håndtakene. Har lest at rockering med vekt er tingen, noen med erfaringeR?

jeg fant denne fra clas ohlson, er denne greit? hva med vekten?

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=156763153

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

noone??? :(

Skrevet

Hei!

Rockeringen fra Clas er sikkert helt fin den. Den er 1, 5 kg, noe som passer bra hvis magen og korsryggen er ikke særlig sterk, hvis du lett får blåmerker, er relativt følsom, eller veier mindre enn 60 kg.

Er du litt sterkere kan du se om du finner en på 1,7kg.

I starten skal du bare bruke ringen i et par minutter slik at musklene får vennet seg til den.

Rockering og andre mageøvelser er kjempeflott for å styrke muskulaturen i mage og rygg, og det vil også hjelpe på forbrenningen generelt (særlig hvis du trener kondisjon). Men husk at du ikke kan punkttrene fett - rockeringen hjelper ikke spesielt mot håndtak på hoftene. Her hjelper kun regelmessig kondisjon og styrketrening og et sunt kosthold.

Husk også at fett på kvinnekroppen er normalt og sunt, og at fettet legger seg ulikt fra person til person. Det er fullt mulig å trene bort overflødig fett, men en viss fettprosent skal du ha uansett hvordan det legger seg. Tren med beste samvittighet og gled deg over å få en sunn og sprek kropp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...