Eliza Doalot Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Noen som har kjennskap til butikker som selger tøffe klær til menn, helst i oslo-området. Veit enkelte dressmann-butikker har, men synes de klærne er veldig kjedelige. Noen som har tips??
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Er han bred eller lang? Her er en link til en nettbutikk ihvertfall: http://www.bigmansclub.no/index.asp Eller så har du www.dehoyesklubb.no Der finner du og linker til forskjellige steder. Vet dessverre ikke om noen butikker i Oslo med store størrelser i klær, bortsett fra Dressmann og en til som jeg ikke husker navnet på. Den ligger ikke så langt fra Gunerius.. Uansett så er det ganske håpløst å skaffe klær til menn som trenger litt større størrelser.
Eliza Doalot Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2003 Han er bred (ikke enorm på noen måte) og ikke så veldig lang, så det er det som byr på problemer..spesielt med bukser Skal se om jeg finner den butikken ved Gunerius neste gang jeg er i Oslo, samt sjekke ut linkene :D
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Foldestad heter den ja.. Også er det en butikk som heter Herremagasinet. Om du søker på de på nettet, vil du kanskje finne en adresse eller tlf.nr. Lykke til! Vet hvor vanskelig det der er med en 205 cm lang samboer
Eliza Doalot Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2003 Masse tusen takk for hjelpa.... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå