Gjest Aria. Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Er det noen her som har vært der? Jeg kunne tenke meg å reise dit pga. svært liten turisme. Et sted som enda ikke er ødelagt/særlig berørt av turisme. Men hører at det ikke er særlig strender der, så er veldig intressert i å høre fra noen som har vært der Hva syntes du?
englove Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Hei! Var på Azorene i 2006 med klassen min på vgs, og det var jo veldig fint der, men ingen typisk sydenferie. Det er vulkanøyer, eller vulkaniske øyer eller hva det nå heter. Laget av masse svart stein iallefall, hehe. Jeg var på Pico, og der var det ingen strender i hele tatt. Men fint, det var det.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg var der med familien i begynnelsen av tenårene, kjempetur! Vi leide bil, og kjørte rundt overalt Utrolig flott øy!
zuperduper Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg var på Azorene en uke i septemper for noen år siden. Veldig flott reisemål! Mye spennende å se, god mat, interessante utflukter. Det er ikke strender der, så noen tradisjonell "syden"-ferie er det ikke. Jeg har tenkt meg tilbake . Da vil jeg se mer av øyene, reise mer rundt, gå noen fotturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå