Gå til innhold

flere med problemer i hotmail?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke skrevet mailer med hotmail. Den har slått seg helt vrang. dette begynte i går kveld og holder enda på....jeg åpner en ny mail, og da henger det seg. men å lese mailer går helt fint....er det flere enn meg som har problemer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Tok en kjapp test nå og sendte mail til meg selv, hadde ingen problemer eller hang ups.

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm hva skyldes dette????? jeg får feil hver gang, henger seg opp og får beskjed om at det er feil på¨siden....alt annet funker fint..

Gjest Silvermist
Skrevet

Du har ikke brukt opp lagringskapasiteten eller noe som gjør at det henger seg? Det er jo begrenset kapasitet på hotmail.

AnonymBruker
Skrevet

Hm nei nå har jeg gått gjennom alt og slettet og den fungerer fortsatt ikke. alt annet virker som det skal i hotmail, men når jeg trykket "new" så åpner bildet seg, pilen blinker to ganger der man skal skrive inn adr, også henger hele siden seg....... hva søren gjør man lissom? kjører virusprogrammet på pcn nå, men tror ikke det har så mye å si

Skrevet

min er oppe og ikke griner den.

• Liker 1
Skrevet

Min var sånn en stund forrige uke.. nektet med å svare på mailer. Men plutselig var det bra igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...