Lady Stardust Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Jeg skal flytte ut for første gang til sommeren, og har allerede begynt å se litt rundt på leiligheter. Prøver å se litt hva jegkan forvente, til hvilken pris. Men de fleste leiligheter har ikke strøm inkludert, og dette gjør meg veldig usikker! Hvor mye må jeg forvente å betale i strøm i sommer- og vintermånedene? Regner med leiligheten blir mellom 50 og 60 kvadrat.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Det kommer helt ann på hva slags type leilighet. Har du noen boende under og ved siden av deg så får du varme derfra. Bor du på bakkeniva så blir det mer gulvkaldt og behovet for oppvarming øker.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg skal flytte ut for første gang til sommeren, og har allerede begynt å se litt rundt på leiligheter. Prøver å se litt hva jegkan forvente, til hvilken pris. Men de fleste leiligheter har ikke strøm inkludert, og dette gjør meg veldig usikker! Hvor mye må jeg forvente å betale i strøm i sommer- og vintermånedene? Regner med leiligheten blir mellom 50 og 60 kvadrat. Når du finner noe du liker,så spør de som leier der hvor me de bruker i strøm. Regn med min 1000 kr mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå