Gå til innhold

PT-time på 3T - erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har noen av dere erfaring med personlig trener på 3T solsiden (i Trondheim)?

Har så lyst til å kjøpe noen PT-timer. Men det er fryktelig dyrt, og som student burde jeg ikke bruke penger på sånt :)

Har prøvd å trene styrke på egenhånd, men kommer ingen vei med underkroppen. Føler at jeg ikke får kontakt med musklene, spesielt rumpa! Så jeg håper og tror at noen PT-økter vil være bra, men igjen er det verdt pengene?

Håper å høre fra noen med erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har noen av dere erfaring med personlig trener på 3T solsiden (i Trondheim)?

Har så lyst til å kjøpe noen PT-timer. Men det er fryktelig dyrt, og som student burde jeg ikke bruke penger på sånt :)

Har prøvd å trene styrke på egenhånd, men kommer ingen vei med underkroppen. Føler at jeg ikke får kontakt med musklene, spesielt rumpa! Så jeg håper og tror at noen PT-økter vil være bra, men igjen er det verdt pengene?

Håper å høre fra noen med erfaringer :)

Du kan kjøpe én time og få PT til å sette opp et program som du kan følge. Det anbefales. Ellers kan du rett og slett spørre de ansatte om de kan vise deg noen øvelser. Har de god service yter de dette gratis. Noen treningssentre tilbyr en halv time gratis PT.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke gratis med en 25min time med pt i mars da? Mener jeg så det da jeg var på solsiden idag.

Ellers så er det ei maskin som funker bra på rumpa synes jeg, den står rett ved flere magemaskiner og kan stilles inn på 2 forskjellige måter. Den ene er at du sitter med bena rett fram og skal presse de ut til siden, den andre gjør du det på motsatt måte.

Ellers vil jeg si at jeg har kjent det godt og merker effekt av flere av MRL-timene :)

Jeg har ikke prøvd pt selv, men vet om noen som har prøvd på midtbyen og er veldig fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

har PT på solsiden, og er svært godt fornøyd med det. flott måte å komme i gang med styrkeprogram, du måler progresjon og blir svært motivert. kan også være lurt å kjøre en duo-time med en partner, slik at dere kan lære øvelsene sammen, og etterhvert uten PT.

Er veldig godt fornøyd med Beate på solsiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...