Gå til innhold

Førtinoe

Fremhevede innlegg

Gjest Dame Førtisex
Skrevet

Dårlig jgort at vi ikke skal få lov til å ha ambisjoner om å være sexsymbol når vi har passert 35, synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig jgort at vi ikke skal få lov til å ha ambisjoner om å være sexsymbol når vi har passert 35, synes jeg.

Hørt om MILFS?

Damer over 35 er sexy når de er seg selv. Damer over 35 er IKKE sexy når de prøver å se ut som de er 20.

Ta vare på deg selv, fremhev det du har, og IKKE begynn med noen form for kirurgi.

• Liker 1
Gjest Dameførtisex
Skrevet

Hørt om MILFS?

Damer over 35 er sexy når de er seg selv. Damer over 35 er IKKE sexy når de prøver å se ut som de er 20.

Ta vare på deg selv, fremhev det du har, og IKKE begynn med noen form for kirurgi.

For å gjøre det klart så har jeg ingen planer om å operere noe som helst elle bruke Botox etc.

Men jeg siktet mer til holdningen mange har - som samfunnet generelt har - at, er man nådd denne alderen så er "toget gått" på dette området i livet. Da skal man vie sin tid til mindre egoistiske verdier og forberede seg på å få barnebarn. Helst burde man vel begynne i sangkor og starte i kvinnenes sanitetsforening.

For meg er det i alle fall viktig å være/ bli oppfattet som fysisk attraktiv!

Skrevet

For å gjøre det klart så har jeg ingen planer om å operere noe som helst elle bruke Botox etc.

Men jeg siktet mer til holdningen mange har - som samfunnet generelt har - at, er man nådd denne alderen så er "toget gått" på dette området i livet. Da skal man vie sin tid til mindre egoistiske verdier og forberede seg på å få barnebarn. Helst burde man vel begynne i sangkor og starte i kvinnenes sanitetsforening.

For meg er det i alle fall viktig å være/ bli oppfattet som fysisk attraktiv!

Jeg gjentar, har du hørt om begrepet MILF? Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Milf

Den holdningen du referer til sitter i ditt eget hode - ikke andres.

Gjest Dameførtisex
Skrevet

Jeg gjentar, har du hørt om begrepet MILF? Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Milf

Den holdningen du referer til sitter i ditt eget hode - ikke andres.

Har indirekte tatt opp dette temaet før under en annen tråd da fikk jeg et svar fra en mann at jeg burde være opptatt av andre verdier når jeg har nådd min alder.

selvfølgelig er jeg opptatt av flere ting men jeg vil oppfattes som tiltrekkende i tillegg til alt det andre..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 47 og ble invitert ut av en 35-åring, det må jo bety at jeg har et eller annet? Jeg velger ihvertfall å tolke det slik. :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

:jepp:

Stå på,elsker milf`s

Jeg er 47 og ble invitert ut av en 35-åring, det må jo bety at jeg har et eller annet? Jeg velger ihvertfall å tolke det slik. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...